۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۸:۲۲

نیروگاه خورشیدی آوج به بهره برداری رسید

نیروگاه خورشیدی آوج به بهره برداری رسید

قزوین- نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلو وات دهیاری حصار ولیعصر از توابع بخش مرکزی آوج افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، روز یکشنبه در مراسمی با حضور نصرت الله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج و نجفی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، بخشداران شهرستان، رئیس اداره برق شهرستان و جمعی از مدیران استان و شهرستان، دهیار روستا و اقشار مختلف مردم، پروژه نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلو وات دهیاری حصار ولیعصر از توابع بخش مرکزی آوج به بهره برداری رسید.

علیرضایی در این مراسم بیان کرد: مردم همیشه به لحاظ فرهنگی و اجتماعی، مردم انتظار داشته اند که حاکمیت و دولت تمام نیازمندی‌های عمومی آنها را مرتفع کند و همواره چشم به اعتبارات و حمایت‌های دولتی دوخته اند.

وی افزود: امروز در شرایطی هستیم که باید باور کنیم بدون مشارکت و همراهی مردم در اجرای طرح‌های اقتصادی و پروژه‌های مرتبط به تولید و خودکفایی نمی‌توانیم در مسیر توسعه نقش مؤثری داشته باشیم.

فرماندار شهرستان آوج گفت: هرچقدر مردم در فعالیت‌ها و حوزه‌های عمومی و طرح‌های اقتصادی ورود کرده و مشارکت کنند و توان مالی آنها افزایش یابد، بیشتر می‌توانند در سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود اثرگذار باشند.

علیرضایی اظهار داشت: احداث طرح نیروگاه خورشیدی بیانگر ورود به عرصه خودکفایی اقتصادی و حرکت برای ایجاد درآمد پایدار روستایی است که باید توسط سایر دهیاری‌ها و اقشار و گروه‌های مختلف مردم که از ایده و توان مالی حداقلی برخوردار هستند، پیگیری شود.

وی از مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین و مدیران استان که با اتخاذ رویکرد جدید از طرح‌های نوین اقتصادی در مناطق روستایی حمایت می‌کنند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 4965952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha