۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۹:۵۵

رئیس اورژانس استان البرز:

تصادف در آزادراه کرج ۲۳ مصدوم بر جا گذاشت

تصادف در آزادراه کرج ۲۳ مصدوم بر جا گذاشت

کرج - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: وقوع یک فقره تصادف در آزادراه کرج ۲۳ مصدوم و دو کشته بر جا گذاشت.

دکتر مهرداد بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تصادف یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه خودرو پژو پارس در اتوبان کرج - قزوین که صبح امروز به وقوع پیوست منجر به دو کشته شدن دو نفر و مصدومیت ۲۳ نفر شامل ۱۸ مرد، چهار زن و یک کودک شش ماهه شد.

وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه که در لاین جنوبی آزادراه رخ داده است یک دستگاه سواری پرشیا دچار حریق شد که متأسفانه دو نفر از سرنشینان به علت سوختگی در دم جان باختند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: به علت شدت سوختگی متأسفانه جنسیت فوتی‌ها قابل تشخیص نیست.

دکتر بابایی گفت: در لحظات اولیه وقوع حادثه که در ساعت ۴ و ۳۸ دقیقه صبح امروز ره داده است شش دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: یک نفر از مصدومان در محل از خدمات سرپایی تکنسین‌های اورژانس البرز برخوردار شد و ۲۲ مصدوم دیگر به بیمارستان‌های امام حسین، شهید مدنی و البرز اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: یک نفر از مصدومان در حال حاضر در اتاق عمل است و خوشبختانه حال سایر مصدومان رو به بهبودی است.

کد خبر 4967923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha