۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵

با حضور معاون رئیس‌جمهوری؛

صندوق پژوهش و فناوری استان همدان افتتاح شد

صندوق پژوهش و فناوری استان همدان افتتاح شد

همدان - صندوق پژوهش، فناوری و نوآوری استان همدان با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صندوق پژوهش، فناوری و نوآوری استان همدان صبح شنبه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

این صندوق هشت سهامدار دارد که چهار سهامدار آن از بخش خصوصی و چهار سهامدار دیگر از بخش دولتی هستند و در راستای رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور راه‌اندازی شده است.

مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان همدان اظهار کرد: این صندوق با هدف حمایت از اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری و تأمین مالی فناوران راه‌اندازی می‌شود.

اصغر بیات اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری در حقیقت یک پایه کمک به تولید علم و تجاری‌سازی محصولات فناورانه است، با افتتاح صندوق شاهد خواهیم بود که مشکل تأمین مالی بخش خصوصی و دولتی و حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حل شود و باری از دوش مشکلات حوزه علم و فناوری استان برداریم.

براساس گزارش مهر، در سفر یک‌روزه معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری به همدان، در نخستین برنامه، ساختمان پارک علم و فناوری این استان به بهره‌برداری رسید.

مجموعه ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان ۶۹ واحد دارد که شامل ۱۹ واحد ستادی، هفت واحد خدماتی، ۴۳ واحد استیجاری و مابقی فضا برای ایجاد کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها اختصاص داده می‌شود.

گفتنی است، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پارک علم و فناوری همدان و بهره‌برداری از یک شرکت شتاب‌دهنده از دیگر برنامه‌های این سفر است.

کد خبر 4982322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha