۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۸

معاون استاندار مرکزی:

مشکلی برای تامین ماسک در مرکزی وجود ندارد/قیمت مصوب ۱۵۰۰ تومان

مشکلی برای تامین ماسک در مرکزی وجود ندارد/قیمت مصوب ۱۵۰۰ تومان

اراک- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: خوشبختانه کمبودی در عرضه ماسک در استان مرکزی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فرخی روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: بر اساس استراتژی ستاد تنظیم بازار استان کالاها باید به وفور در دسترس مردم قرار گیرد و باید با نرخ متعارف به دست مصرف کننده برسد.

وی استفاده از ظرفیت تمامی ابزارها و ارتباطات را به منظور خدمات رسانی و تأمین کالاهای اساسی مردم مهم برشمرد و گفت: نباید کمبود هیچ کالایی در استان را شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: در تیر ماه میزان جوجه ریزی در استان مرکزی ٢ میلیون و ٣٠٠ هزار قطعه بوده است که این تعداد ضروری است مقداری افزایش یابد.

فرخی با تاکید بر بررسی عوامل مؤثر بر افزایش قیمت مسکن، عنوان کرد: اتحادیه‌های مشاورین املاک استان در خصوص مصوبه افزایش ١٥ درصدی نرخ اجاره بها برای تمدید قراردادهای اجاره مسکن در استان بر روند اعمال این مصوبه نظارت کنند.

وی افزود: موضوع افزایش تا سقف ١٥ درصد نرخ اجاره بها را مشاورین املاک رعایت کنند و با متخلفین برخورد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی اظهار کرد: کمبودی در عرضه ماسک در استان مرکزی وجود ندارد و طبق اعلام اتاق اصناف روزانه حدود ٢٥٠ هزار ماسک در کارگاه‌های تولید ماسک در سطح استان تولید و با نرخ مصوب مصرف کننده یک هزار و ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود.

به گفته فرخی، باید اتاق اصناف فرآیند صدور مجوزهای صنفی برای تولید ماسک را تسهیل و مشوق‌های لازم در نظر بگیرد و بسیج اصناف بر روند فعالیت این کارگاه‌ها نظارت کند، از طرفی تأمین نیاز پارچه و مواد اولیه را نیز بر عهده دارد.

کد خبر 4984507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha