۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

ائمه جمعه در راستای حل مشکلات مردم کمک‌حال مسئولان باشند

ائمه جمعه در راستای حل مشکلات مردم کمک‌حال مسئولان باشند

سمنان- عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بابیان اینکه ائمه جمعه از فرصت نماز جمعه باید برای خدمت به مردم استفاده کنند، گفت: ائمه جمعه در راستای حل مشکلات مردم کمک‌حال مسئولان باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی ظهر پنج‌شنبه در آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان به میزبانی سالن جلسات این شورا ضمن بیان اینکه ائمه جمعه، مدیران و مسئولان استان باید در راستای خدمت و انجام‌وظیفه خود، برای مردم فرصت سازی کنند، ابراز داشت: امروز مردم با مشکلاتی مواجه هستند که می‌طلبد تا ائمه جمعه در مسیر رفع این مباحث و مشکلات، کمک‌حال مدیران باشند.

وی ضمن بیان اینکه توفیق ابزار و عواملی که بستر رسیدن انسان به هدف نهایی را فراهم می‌کند، افزود: موفقیت واژه‌ای که همه انسان‌ها به دنبال آن هستند و از موفقیت دیگران شاد و خود نیز به دنبال موفقیت و توفیق هستند.

عضو شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور بابیان اینکه موفقیت در راستای ایفا و عمل به وظیفه و مسئولیت محقق خواهد شد، ابراز داشت: باید در راه رسیدن به هدف نهایی و قله پیروزی، رضایت فرد و کسانی که در معرض این مسئولیت هستند و به معنای کامل‌تر، رضایت مردم را به همراه داشته باشد، در این صورت که توفیق حاصل می‌شود.

تقوی بابیان اینکه غریزه کمال خواهی انسان را به سمت دوست داشتن موفقیت سوق می‌دهد، چراکه موفقیت یکی از پایه‌های رسیدن به کمال است، تصریح کرد: برای رسیدن به موفقیت که همگان آن را دوست دارند، تنها دوست داشتن کافی نیست و کسب موفقیت نمی‌کند، بلکه باید به عوامل این موفقیت توجه داشت.

وی افزود: خودباوری و اعتمادبه‌نفس، خودشناسی و شناخت از استعدادهای ذاتی و درونی، اقدام انقلابی، عمل خالصانه، زمان‌شناسی و فرصت سازی از عوامل موفقیت است.

کد خبر 4997760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha