۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۱۶

معاون دانشگاه آزاد:

وضعیت آموزشی واحدهای دانشگاهی توسط سامانه آموزشیار تحلیل می شود

وضعیت آموزشی واحدهای دانشگاهی توسط سامانه آموزشیار تحلیل می شود

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسائل آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از سامانه‌های آموزشیار و پژوهشیار ساماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، پانزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به ریاست دکتر جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر علمایی در این جلسه با اشاره به رونمایی از سامانه آموزشیار، اظهار داشت: با راه اندازی سامانه آموزشیار می‌توانیم وضعیت آموزشی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور را تحلیل کنیم. با ایجاد این سامانه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در استان ها بررسی می‌شوند و اگر واحدی با کمبود هیات علمی مواجه باشد، از طریق سامانه آموزشیار برای استادان در سطح استان‌ها تصمیم گیری می‌شود.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: در سامانه آموزشیار تعداد اعضای هیات علمی تمامی واحدهای دانشگاه‌های آزاد اسلامی قابل پیگیری است.

وی فعالیت سامانه پژوهشیار دانشگاه آزاد اسلامی را نیز در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حل مشکلات جامعه علمی برشمرد و افزود: با فعالیت سامانه پژوهشیار، توانسته‌ایم در سطح کشور پایان نامه‌ها و رساله‌ها را ساماندهی کرده و زمینه پژوهشی حوزه‌های مختلف را احصاء و بارگذاری کنیم.

کد خبر 5003724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha