۱ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۲۳

مدیرکل اوقاف استان البرز اعلام کرد؛

راه‌اندازی پویش «هر خانه یک حسینیه»/اجرای ۲۰۰۰روضه خانگی در البرز

راه‌اندازی پویش «هر خانه یک حسینیه»/اجرای ۲۰۰۰روضه خانگی در البرز

کرج - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اشاره به راه‌اندازی پویش «هر خانه یک حسینیه»، گفت: اجرای ۲۰۰۰ روضه خانگی در البرز پیش بینی می‌شود.

حجت الاسلام علی دشتکی در گفتگو با خبرنگار مهر به برنامه‌های پیش بینی شده در ایام محرم اشاره کرد و گفت: به واسطه احیای سنت‌های قدیمی که یکی از آنها روضه‌های خانگی بود، پویش «هر خانه یک حسینیه» و «هر منزل یک بیرق امام حسین (ع)» را راه اندازی کرده ایم.

وی افزود: در این پویش دو هزار برنامه روضه خانگی با حضور ۲۰۰ مبلغ و مداح روضه خوان خواهیم داشت که به همراه اهدای پرچم و بسته متبرک بقاع متبرکه در منازل حضور می‌یابند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز گفت: به طوری که هر منزلی که خواهان میزبانی روضه است، فقط کلمه «روضه» را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۱۱۴۲۶۱ ارسال کند و بعد پیامی برای آنها ارسال می‌شود مبنی بر مشارکت آنها در پویش «هر خانه یک حسینیه» که بعد با آنها برای هماهنگی اعزام مداح و روضه خوان تماس گرفته می‌شود.

حجت الاسلام دشتکی گفت: همچنین ذاکرین، مداحان و مبلغین روضه خوانی که مایل هستند ما را در اجرای این پویش همراهی کنند می‌توانند کلمه «ذاکر» را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۱۱۴۲۶۱ ارسال کنند و برای آنها هم پیامی ارسال می‌شود برای مشارکت در اجرای این طرح تا بتوانیم بیشتر روضه‌ها را در منازل احیا کنیم.

کد خبر 5004306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha