۴ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۹

رئیس اوقاف بیرجند خبر داد:

برگزاری مراسم روز عاشورادر امامزادگان باقریه و حسینیه امام رضا(ع)

برگزاری مراسم روز عاشورادر امامزادگان باقریه و حسینیه امام رضا(ع)

بیرجند- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال همایش ظهر عاشورایی در حسینیه امام رضا(ع) و امامزادگان باقریه بیرجند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام دادخدا خدایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام الله محرم اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال مراسم سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین ع در فضای باز امامزادگان باقریه علیهم السلام و موقوفه حسینیه امام رضا علیه السلام برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم ساعت ۸.۵ الی ۱۰ صبح در محل امام زادگان باقریه و از ساعت ۶ الی ۷ صبح در محل موقوفه امام رضا (ع) برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند به سخنران مراسم اشاره کرد و بیان کرد: سخنران جلسات حجت الاسلام والمسلمین سمیعی از خطبای تهران هستند.

خدایی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی در محل امام زادگان باقریه در نظر گرفته شده است و دستگاه ضدعفونی پدالی خریداری و نصب شده است و ماسک و دستکش نیز در اختیار عزاداران قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در موقوفه امام رضا (ع) نیز زیارت عاشورا و سخنرانی از ساعت ۶ صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند یادآور شد: حدود ۴۰۰ بسته غذایی از محل موقوفات تهیه کردیم که در مناطق مختلف شهر توزیع خواهد شد.

خدایی اظهار داشت: همچنین موقوفات روستا با توجه به شیوع کرونا انشالله به صورت بسته های غذایی خشک توزیع خواهد شد.

وی افزود: اقلام موجود در این بسته ها تا سقف ۲۵۰ هزار تومان شامل بسته غذایی، ژل ضدعفونی کننده دست و ماسک و پرچم است.

کد خبر 5007770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha