۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۸

گزارش پلیس راهور؛

ترافیک سنگین در محورهای منتهی به کلانشهرها/ چالوس یک طرفه است

ترافیک سنگین در محورهای منتهی به کلانشهرها/ چالوس یک طرفه است

جانشین پلیس راهور ناجا از یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران تا ساعت ۲ بامداد فردا دوشنبه خبر داد و گفت: این جاده که از سمت مرزن‌آباد به تهران یک طرفه شده، دارای بار ترافیکی سنگینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور نیروی انتظامی، از یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت تهران تا ساعت ۲ بامداد فردا دوشنبه ۱۰ شهریورماه خبر داد و گفت: این جاده که از سمت مرزن‌آباد به تهران یک طرفه شده است و دارای بار ترافیکی سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور هراز نیمه سنگین است، افزود: در آزادراه قزوین - رشت نیز ترافیک به صورت نیمه سنگین و پر تراکم گزارش شده است.

جانشین پلیس راهور نیروی انتظامی با اشاره به اینکه که محورهای مواصلاتی منتهی به کلانشهرها دارای ترافیکی پرحجم هستند، از حضور مأموران پلیس راه و راهور ناجا برای تسهیل در تردد و مدیریت ترافیک خبر داد.

کد خبر 5011436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباس IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      0 2
      بهترین کار این است که روزهای تعطیل که پشت سرهم قرار داد را دولت یکی از روز های تعطیل حذف شود هم شاهد کاهش ترافیک و مصرف سوخت و حوداث جاده ای و هزاران مشکل دیگر خواهیم بود
    • شهروز IR ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
      2 0
      بار ترافیکی سنگین که چه عرض کنم! بار کرونایی سنگین بگیم بهتره...! دلاورا خسته نباشین... یه دوش بگیرین خستگی از تنتون بره، جاده خستتون کرده درست مثل خستگی کادر درمان.......!
    • IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
      0 2
      فقط کربلا کرونا داره که مرز بستید شمال این ترافیک سنگین کرونا نداره مرز باز کنید اربعین بریم کربلا از خدا بترسید