۱۳ شهریور ۱۳۹۹، ۲۲:۵۱

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان:

نماز جمعه فقط در سرخه و آرادان برگزار می‌شود

نماز جمعه فقط در سرخه و آرادان برگزار می‌شود

سمنان- مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در سطح استان، گفت: نماز جمعه فردا تنها در دو شهر سرخه و آرادان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن فاطمی‌نیا شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در هفته جاری اجازه برگزاری نماز جمعه در شش شهرستان استان را نمی‌دهد، بیان کرد: از بین ۲۰ نقطه برگزاری نماز جمعه تنها در آرادان و سرخه شاهد برگزاری این آئین سیاسی و عبادی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه فردا نماز جمعه در سمنان، شاهرود، میامی، دامغان، گرمسار، دیباج، کالپوش، مهدی‌شهر، شهمیرزاد و… برگزار نمی‌شود، افزود: در شهرستان‌های سرخه و آرادان نیز برگزاری نماز جمعه با رعایت فاصله گذاری و شرایط بهداشتی صورت می‌پذیرد و نمازگزاران باید وسایل مورد نیاز شامل چادر، ماسک، جانماز و… را همراه خود داشته باشند.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خواستار توجه بیشتر مردم به ویروس کرونا شد و تاکید کرد: امیدواریم با ریشه کنی این ویروس شاهد برگزاری نماز در تمام شهرهای استان سمنان باشیم.

فاطمی‌نیا با بیان اینکه نماز جمعه در شهرستان‌های دارای وضعیت سفید و زرد استان سمنان به غیر از شهرستان‌های ذکر شده با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: یکی از مسائلی که وضعیت شهرها را از بابت کرونا تغییر می‌دهد رفتار اجتماعی و رعایت جمعی مردم است که امیدواریم روحانیان، مبلغان و افراد دارای تریبون و تأثیرگذار این موضوعات را مکرر بیان کنند.

کد خبر 5015052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha