۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۱

مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در فارس برگزار شد

مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در فارس برگزار شد

شیراز- مرحله استانی نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۱۷۲ نفر شرکت کننده از شهرستان های مختلف استان فارس به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس، اظهار کرد: از میان ۲ هزار و ۸۰۰ نفر ثبت نام کننده در مرحله شهرستانی نوزدهمین مسابقات ملی مهارت، ۱۷۲ نفر شرکت کننده توانستند به مسابقات مرحله استانی راه یافته که این نفرات در ۳۶ رشته مهارتی با یکدیگر رقابت کردند.

حشمت کوشکی شرایط مسابقات امسال را متفاوت از سال‌های گذشته ارزیابی کرد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا آزمون مرحله استانی سال ۹۹ از ۱۰ تا ۱۵ شهریورماه جاری و با رعایت دستور العمل های بهداشتی و در برخی از رشته‌های به صورت حضوری و در برخی دیگر به صورت غیر حضوری برگزار شد و نفرات برتر برای حضور در مرحله کشوری به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور معرفی شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان فارس بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، توسعه و ترویج گفتمان مهارت در بین جوانان، ارتقا سطح استاندارد سرفصل‌های آموزشی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای و کشف استعدادهای برتر به منظور رشد و پرورش آنان است.

وی یادآوری کرد: در دوره قبلی مسابقات ملی مهارت تیم اعزامی استان فارس موفق به کسب ۳ نشان نقره، یک نشان برنز و ۶ دیپلم افتخار در رشته‌های رباتیک، فناوری اتومبیل، نقاشی خودرو، جوشکاری، گل آرایی، آشپزی، کابینت ساز چوبی، طراحی صفحات وب و همچنین تبرید و تهویه شده بود.

کد خبر 5015956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha