۲۶ خرداد ۱۳۸۶، ۱۱:۰۱

کلید آزمون دکتری داروسازی منتشر شد / مهلت اعتراض به آزمون دکتری داروسازی فردا پایان می‌یابد

کلید آزمون دکتری داروسازی منتشر شد / مهلت اعتراض به آزمون دکتری داروسازی فردا پایان می‌یابد

کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی داروسازی که روز 24 خردادماه در دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت متمرکز برگزار شد، هم اکنون در دسترس داوطلبان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان این آزمون تا پایان وقت اداری فردا یکشنبه 27 خردادماه جاری مهلت دارند اعتراضات خود را به دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی ارسال کنند.

کلید نهایی سئوالات نوزدهمین دوره آزمون دستیاری و دکتری تخصصی (Ph.D) داروسازی پس از بررسی اعتراضات داوطلبان تهیه و بر روی سایت معاونت آموزشی و امور دانشجویی وزارت بهداشت قرار می گیرد.

نوزدهمین دوره آزمون دستیاری و دکتری تخصصی (Ph.D) داروسازی روز پنجشنبه 24 خردادماه جاری با حضور 285 داوطلب در دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت متمرکز و در 7 رشته سم شناسی، بیوتکنولوژی دارویی، شیمی دارویی، فارماکوگنوزی، فارماسیوتیکس و دوره دستیاری رشته های داروسازی بالینی و داروسازی هسته ای برگزار شد.

داوطلبان در این آزمون می توانند تا سقف 3 رشته - محل را انتخاب کنند و بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی دو برابر ظرفیت اعلام شده از قبول شدگان آزمون کتبی به مرحله آزمون شفاهی راه خواهند یافت. نمره کل آزمون دستیاری و دکتری تخصصی داروسازی از 80 درصد نمره امتحان کتبی و 20 درصد آزمون شفاهی تشکیل شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش داروسازی و تخصصی ظرفیت پذیرش در نوزدهمین دوره امتحانات پذیرش دانشجوی دوره دکتری در هفت رشته 102 نفر تعیین شده است.

کد خبر 502767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha