۲۶ خرداد ۱۳۸۶، ۱۰:۱۲

"راز شب بارانی" از شبکه سه پخش می‌شود

فیلم سینمایی "راز شب بارانی" به کارگردانی سیامک اطلسی 27 خردادماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم "راز شب بارانی" سال 1379 به نویسندگی و کارگردانی سیامک اطلسی ساخته شده و در آن فرهاد مهادیان، شقایق فراهانی، سیامک اطلسی، حسن شیرزاد، مرتضی فیروزی و اشکان قاسمی به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این فیلم درباره دکتر مسعود حداد پزشکی جوان است که در حال گذراندن دوره ماموریت در یکی از شهرهای جنوب کشور به اتهام قتل زنی به نام هانیه دستگیر و محاکمه می‌شود. فیلم سینمایی "راز شب بارانی" یکشنبه 27 خرداد ساعت 16:45 از شبکه سه روی آنتن می‌رود.

فیلم "روجا" هم از تولیدات سیمای مرکز گیلان روز دوشنبه 28 خردادماه ساعت 10:30 صبح از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی علی نیازمند ساخته شده و نیلوفر پورمهدی، مرضیه گوهری، محمد محبوبی و ساقی زینتی به ایفای نقش پرداختند.

داستان این فیلم درباره یک دختر تحصیلکرده در یکی از روستاهای کشور است که قصد دارد در انتخابات شهر و روستای محل خود کاری کند تا انتخابات سالمی برگزار شود و در این ارتباط با نامزد خود که با اشرار و قاچاقچی ها همکاری دارد، درگیر می شود.

برنامه "بانوی بی نشان" هم در دو قسمت 27 و 28 خرداد به تهیه‌کنندگی محمدرضا ماندگاران و اجرای فرزاد جمشیدی از شبکه سه پخش می‌شود. سیدمهدی شجاعی، حسام الدین سراج و بانوان خارجی مسلمان شده میهمانان، حسین ضیایی مدیر تولید و حجت الاسلام فقیهی کارشناس برنامه هستند. آیتم‌های برنامه شامل گزارش تصویری از حرم مطهر امام رضا (ع)، ارتباط تلفنی با مدینه منوره و ... است.

برنامه "یاس سپید" هم در شش قسمت پنج دقیقه ای در شبکه سه تهیه شده و در ایام فاطمیه به تهیه کنندگی سیدمحمدهادی حجتی از این شبکه پخش می‌شود. در این برنامه طلبه‌های خارجی درباره خصوصیات اخلاقی حضرت زهرا (س) و الگوپذیری از آن حضرت صحبت می‌کنند.

"انار دانه" در دو قسمت 45 دقیقه ای 27 و 28 خرداد از شبکه سه روی آنتن می‌رود. نوید محمودی کارگردان و تهیه‌کننده برنامه  و موضوع آن درباره دانشجویی جوان است که درباره حجاب تحقیق می‌کند. او برای این تحقیق به مکان‌های مختلفی سر می زند و با بانوان مختلف اعم از دانشجو، کارمند، طراح لباس، نماینده مجلس و ... گفتگو می‌کند.

کد خبر 502771

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha