۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۳

فرماندار قرچک:

آموزش و پرورش به رسالت خود در ترویج فرهنگ مقاومت عمل کند

آموزش و پرورش به رسالت خود در ترویج فرهنگ مقاومت عمل کند

قرچک- فرماندار قرچک خواستار انتقال فرهنگ مقاومت به نسل جوان شد و در این راستا نقش آموزش و پرورش را بسیار مهم ارزیابی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن خطیبی ظهر سه شنبه در همایش «حماسه سازان» که در آموزش و پرورش قرچک برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: همانطور که می‌دانید از مجموعه ۲۱۳ هزار شهیدی که در ۸ سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کردیم نزدیک به ۴۴ درصد آنها از جوانان دانش آموز بودند.

خطیبی گفت: شهدای دانش آموز در شرایطی که دشمن تا دندان مسلح بود با شجاعت و جسارت تمام در سنگرهای حق علیه باطل قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی بیان داشت: این جوانان در دوران دبیرستان احساس تکلیف می‌کردند و بعضاً به تشویق خانواده و دوستان شأن این افتخار را برای کشور رقم زدند و در سنین جوانی عشق به شهادت و فدا شدن برای ملت و دفاع از میهن اسلامی را برای کشور به ارمغان آوردند.

فرماندار قرچک تاکید کرد: دفاع مقدس بعد از چهل سال همچنان به عنوان یک سرچشمه است که آن را می‌بینیم و هر ساله این مسیر هر چه بیشتر خودش را نمایان می‌کند و مردم به عظمت آن بیشتر پی می‌برند.

وی خطاب به مدیر آموزش و پرورش و مدیران مدارس گفت: از آموزش و پرورش قرچک می‌خواهیم پیام دفاع مقدس و شهدا را به خوبی به دانش آموزان انتقال دهند، فرهنگ مقاومت در کشور ترویج داده شود و آموزش و پرورش به رسالت خود در ترویج فرهنگ مقاومت عمل کند.

خطیبی در پایان افزود: در زمان دفاع مقدس، کشور تجهیزات زیادی نداشت، اما مردم ما توانستند بر دشمن پیروز شوند و راه تجاوز دشمن به کشور ر ا سد کنند.

کد خبر 5030482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha