۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۸:۴۸

با ارسال صورتحساب جدید؛

بدهی ستاد مبارزه با دوپینگ ایران به آزمایشگاه کلن۱۱۳ هزار یورو شد

بدهی ستاد مبارزه با دوپینگ ایران به آزمایشگاه کلن۱۱۳ هزار یورو شد

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) اخیرا صورتحساب جدیدی از آزمایشگاه کلن آلمان دریافت کرده که حکایت از افزایش بدهی این ستاد به بیش از ۱۱۳ هزار یورو دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمایشگاه کلن آلمان طرف قرارداد ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) برای آنالیز نمونه گیری های به عمل آمده از ورزشکاران کشورمان است.

این آزمایشگاه بابت هر مرحله نمونه های دریافتی از ایران، صورتحساب جداگانه ای برای نادو ارسال می کند و در آن ضمن تعیین رقم پرداختی، آخرین زمان مقرر برای انجام آن را هم مشخص می کند.

جدیدترین صورتحساب دریافتی نادو از آلمانی ها مربوط به ۵۲ نمونه ای است که اخیرا به آزمایشگاه کلن ارسال شده. در این صورتحساب که دو روز پیش به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایمیل شد، ۱۰ هزار یورو هزینه آنالیز اولیه این تعداد نمونه عنوان شده است.

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در حالی این صورتحساب جدید را از آزمایشگاه کلن دریافت کرده که بابت چهار صورتحساب قبلی مبلغ ۹۳.۳۸۸ یورو به متخصصان و پزشکان آلمانی بدهکار بود.

در هر یک از صورتحساب های ارسالی از سوی آلمان، زمانی به عنوان مهلت پرداخت تعیین می شود اما نادو به خاطر مشکلات تحریم تا به امروز موفق به تسویه حساب نشده است. در صورتحساب جدید هم حدود یک ماه به نادو مهلت داده شده است.

آزمایشگاه قطر دیگر آزمایشگاهی است که ستاد ملی مبارزه با دوپینگ برای آنالیز تست دوپینگ ورزشکاران کشورمان با آن همکاری دارد. نادو به قطری ها هم ۹.۷۱۵ دلار بدهکار است.

کد خبر 5042249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha