۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۳۹

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد؛

تامین امنیت فعالیت های ورزشی در بوستان های پایتخت

تامین امنیت فعالیت های ورزشی در بوستان های پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: فعالیت‌های ورزشی بوستان‌ها ساماندهی و امنیت لازم با هدف پیشگیری از وقوع جرایم برقرار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی، با حضور در سازمان ورزش، از آمادگی مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تامین نظم و امنیت رویدادهای ورزشی تهران خبر داد و افزود: سازمان ورزش اقدامات خوبی در توسعه ورزش همگانی داشته و با تعامل مناسبی که میان پلیس و این سازمان وجود دارد، می‌توان شاهد اتفاقات خوبی در ورزش همگانی نیز بود.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های ورزش همگانی در بوستان‌های پایتخت، گفت: با همراهی سازمان ورزش، فعالیت‌های ورزشی بوستان‌ها ساماندهی و نظم و امنیت لازم با هدف پیشگیری از وقوع جرایم برقرار می‌شود.

امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش همگانی در بوستان‌های شهر تهران با نظارت سازمان ورزش فعالیت دارد، گفت: تعامل دوسویه خوبی پلیس تهران در برگزاری رویدادهای ورزشی داریم که امیدواریم به گسترش روز افزون ورزش شهروندی بیانجامد.

در این دیدار فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اهدای لوح و هدایایی، ضمن گرامیداشت روز و هفته تربیت بدنی، از مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تجلیل کرد.

کد خبر 5056516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha