۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۰۱

آیا نصب کرکره برقی برای افزایش امنیت در بحران کرونا ضروری است؟

آیا نصب کرکره برقی برای افزایش امنیت در بحران کرونا ضروری است؟

حفظ دارایی ها در بحران کرونا و تعطیلی های مقطعی یکی از دغدغه های اصلی مردم در این روزهاست یکی از این موارد نصب کرکره برقی ضدسرقت برای درب خانه، ساختمان، پارکینگ و ... است

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بحران کرونا و تعطیلی های مقطعی، افزایش قیمت دلار و به تبع آن آسیب به بدنه اقتصاد جامعه باعث شده مردم از نظر اقتصادی تحت فشار قرار بگیرند و حفظ دارایی ها یکی از دغدغه های اصلی آنها شود و تلاش جهت بالا بردن سطح امنیت محل کار و سکونت افزایش چشمگیری در سطح جامعه داشته است. راه های بسیاری برای این کار و کاهش نگرانی های افراد جامعه وجود دارد که یکی از این موارد نصب کرکره برقی ضدسرقت برای درب خانه، ساختمان، پارکینگ، مراکز تجاری، صرافی ها و … می باشد.

کرکره برقی چیست؟

تا چند سال پیش اگر صبح زود سری به کوچه و محله خود می زدیم؛ کسبه سحرخیزی را می دیدیم که با صرف انرژی نسبتاً زیادی در حال بالا بردن کرکره آهنی مغازه های خود بودند؛ اتفاقی که در پایان روز هم می افتاد. اما این روزها هرچقدر هم که سحرخیز باشیم دیگر اثری از کرکره های دستی قدیمی نمی بینیم؛ حالا دیگر وظیفه بالا و پایین بردن کرکره از دوش کسبه برداشته شده و به موتور کرکره برقی سپرده شده است.

در واقع کرکره برقی، نوعی درب اتوماتیک است که با استفاده از یک موتور در راستای عمودی باز و بسته می شود. راحتی استفاده از کرکره برقی باعث شده که امروزه از کرکره های برقی به عنوان درب مغازه و حتی درب پارکینگ ساختمان های مسکونی و تجاری نیز استفاده شود. اگر شما هم به فکر استفاده از کرکره برقی هستید بهتر است که اول اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؛ بدین منظور می توانید با ما همراه شوید.

مزایای استفاده از کرکره برقی را می توان به اجمال در موارد زیر خلاصه کرد؛

* از امنیت بیشتری نسبت به کرکره های سنتی برخوردار بوده، ضد سرقت می باشد و به آسانی نمی توان آن را خراب کرد.

* نسبت به مدل های سنتی و قدیمی دارای طول عمر بیشتری می باشند.

* کم صدا بوده و از آلودگی صوتی جلوگیری می کند.

* باعث زیبایی و آراستگی پارکینگ منازل و یا فروشگاه ها می شود.

* قابلیت ساخت در ابعاد مختلف حتی تا دهنه ۱۵ متری به صورت یک تکه را دارا می باشد.

* به راحتی قابل شستشو می باشد.

* تنوع رنگی کرکره های برقی زیاد است و کسانی که دنبال دکوراسیون خاص و به روز برای فروشگاه خود هستند کرکره برقی می تواند ورودی فروشگاه را مدرن و چشم نواز و مشتری پسند نماید.

* بعنوان عایق صدا، سرما و گرما استفاده می شود که باعت کاهش قابل توجه مصرف انرژی می شود.

* مجهز به قفل الکترومکانیکی موتور می باشد.

* کار با آن راحت تر از نوع سنتی می باشد چرا که نیازی به قفل و بست ندارد.

* کرکره های برقی مناسب برای شرایط آب و هوایی مختلف هستند.

نحوه برآورد قیمت کرکره برقی

محاسبه قیمت کرکره برقینیاز به تعیین مساحت دهنه محل نصب کرکره دارد تا براساس آن نوع تیغه انتخابی کرکره برقی، نوع موتوری که برای کرکره برقی استفاده می شود و سایر لوازم جانبی مورد نیاز محاسبه و اعلام شود. شما می توانید جهت اخذ مشاوره و دریافت قیمت روز کرکره برقی و همچنین در خصوص خرید کرکره برقی و قطعات آن، نصب کرکره برقی و همچنین تعمیر کرکره برقی با شماره ۲۲۰۰۰۸۳۰-۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان ما در اسرع وقت شما را متناسب با بودجه مورد نظرتان راهنمایی خواهند کرد.

از آنجا که در سال تولید ملی هستیم و با توجه به تحریم های کشورمان، طبق فرمایشات رهبر انقلاب، باید بر توان و امکانات داخلی تکیه کنیم و از تولید داخلی کشورمان حمایت کنیم. گروه صنعتی «نوین پارس» به پشوانه ۲۰ سال فعالیت درخشان و با بهره گیری از پرسنل کارآزموده و جوان، تولید کننده کرکره برقی استاندارد در ایران با کیفیت و کارایی بالا می باشد و در این راستا گامی موثر در جهت حفظ امنیت و آرامش مشتریان خود برداشته است.

نوین پارس با بکارگیری مجموعه ای از کارشناسان و مدیران در زمینه درب کرکره ای اقدام به راه اندازی سه خط تولید عبارت از تولید پروفیل تا سیستم و مونتاژ نموده است و موفق به عرضه محصول با کیفیت مناسب گردیده است که علاوه بر استحکام و زیبایی سهولت کاربری را میسر نموده است. خدمات نوین پارس از انجام یک مشاوره تا نصب و راه اندازی به گونه ای تنظیم می گردد تا بتوانیم رضایت مصرف کننده را جلب نماییم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5056639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha