۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۱۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران خبر داد؛

تمدیدمهلت تکمیل حساب متقاضیان طرح اقدام ملی استان تهران تا ۱۰آذر

تمدیدمهلت تکمیل حساب متقاضیان طرح اقدام ملی استان تهران تا ۱۰آذر

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از تمدید مهلت تکمیل حساب متقاضیان طرح اقدام ملی استان تهران تا ۱۰ آذرماه ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا چراغعلی ظهر دوشنبه در جلسه شورای مسکن که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد با اشاره به وضعیت اجرای پروژه‌های مسکن مهر در استان تهران اظهار داشت: مجموع واحدهای مسکن مهر در استان تهران ۳۲۱ هزار و ۷۲۳ واحد می‌باشد که تاکنون ۲۷۱ هزار و ۷۷۴ واحد یعنی ۸۴ درصد افتتاح شده است.

وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به اینکه همه واحدهای مسکن مهر بایستی تا پایان سال به بهره برداری برسد، از این رو ضمن پیگیری مؤثر باید دستگاه‌های مسئول به صورت ماهانه گزارش عملکرد خود را ارائه دهند تا وضعیت مشخص باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: در مورد طرح اقدام ملی نیز ۲۸ هزار و ۳۳۹ واحد برنامه ابلاغی برای شهر تهران و ۴۶ هزار واحد برنامه ابلاغی برای شهرهای جدید در استان تهران می‌باشد که در این راستا ثبت نام و افتتاح حساب از سوی متقاضیان انجام شده است.

چراغعلی سپس گفت: با توجه به اینکه در بعضی از شهرها زمین برای واگذاری وجود ندارد مقرر شد با توافق متقاضیان در شهرهای همجوار واحدها واگذار شود، ضمن اینکه تا ۱۰ آذرماه مهلت تکمیل افتتاح حساب مربوط به طرح اقدام ملی تمدید شده است و متقاضیان می‌توانند مراحل را انجام دهند.

کد خبر 5067474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha