۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۱۹

عمویی در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس:

چالش های سیاسی و اجتماعی پس از انتخابات آمریکا بررسی شد

چالش های سیاسی و اجتماعی پس از انتخابات آمریکا بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ابعاد مختلف انتخابات آمریکا و چالش های سیاسی و اجتماعی پس از انتخابات در جلسه امروز این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

ابوالفضل عموئی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اظهار داشت: امروز در محل کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی جلسه مشورتی با حضور تعدادی از اساتید دانشگاه و کارشناسان جهت بررسی تحولات انتخاباتی آمریکا و پیامدهای آن در سیاست خارجی این کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: نمایندگان در هفته جاری در حوزه‌های انتخابیه خودشان به سر می‌برند اما به دلیل اهمیت این موضوع، ما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این جلسه مشورتی را برگزار کردیم و تعدادی از نمایندگان که امکان حضور داشتند در این جلسه شرکت کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فواد ایزدی، مصطفی خوش چشم، حامد موسوی و حمیدرضا غلام زاده از کارشناسانی بودند که در محل کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یافتند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این جلسه ابعاد مختلف انتخابات آمریکا، چالش های سیاسی و اجتماعی پس از انتخابات و اقدامات و سیاست خارجی دولت ترامپ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در آینده هم جلساتی را برای بررسی این موضوع تشکیل خواهد داد.

کد خبر 5068578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha