۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

تداوم کمک های مومنانه در جامعه برکات روحی و روانی به همراه دارد

تداوم کمک های مومنانه در جامعه برکات روحی و روانی به همراه دارد

ورامین- امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه مجموعه های مذهبی باید کمک به نیازمندان را از وظایف اصلی خود بدانند گفت:تداوم کمک های مومنانه در جامعه برکات روحی و روانی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح جمعه در جلسه هماهنگی مرحله سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه شهرستان ورامین که در سپاه ناحیه ورامین برگزار شد ضمن تقدیر از همه کسانی که در دو مرحله قبل در رزمایش همدلی و مواسات تلاش کرده بودند اظهار داشت: به یاری خدا پس از مرحله دوم رزمایش بحث کمک به نیازمندان توسط مساجد، پایگاه‌های بسیج و موکب ها قطع نشد و کمک‌های خیرین به دست نیازمندان توسط این عزیزان رسید.

وی افزود: شرایط نسبت به ابتدای شیوع ویروس کرونا بهتر شده است چون در ابتدا خیلی از واحدهای تولیدی تعطیل و بسیاری بخاطر آن بیکار شدند ولی با احیای واحدهای تولیدی شهرستان الان کار هست و در ورامین واحدهای تولیدی نیروی کار نیاز دارند.

محمودی مرحله سوم کمک‌های مومنانه را یک حرکت مثبت با توجه به شرایط جامعه دانست و عنوان داشت: برکات روحی و روانی این مرحله بیشتر است چرا که مردم احساس نا امیدی نخواهند کرد و می‌دانند نظام به فکرشان است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: این مرحله با تاکید رهبر با قوت باید ادامه یابد، باید از ظرفیت‌ها استفاده کنیم چون دشمنان با تبلیغات خود می‌خواهند باعث ناامیدی مردم از انقلاب شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان با تاکید بر محور بودن مراکز دینی و فرهنگی در کمک به نیازمندان بیان داشت: مساجد، هیئت‌ها و مجموعه‌های مذهبی این کمک‌ها را در طول سال وظیفه ذاتی خود بدانند تا خدای ناکرده دچار موازی کاری نگردیم و کمک به نیازمندان نهادینه شود.

کد خبر 5070288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • وحید مهمانروش IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
      0 0
      سلام و خسته نباشید از خدمت صادقانه و خداپسندانه و کارخیرتان عاقبتبخیرباشی بنده ازمعلولان دومعلولیتی اعصاب وردان بهزیستی کرج و جراحی قلب کرده و ناشنوایی فاقد درآمد مستاجر وفاقد شغل و از کارافتاده با۵۵ سال سن زندگی خود را به کمک خداوند وخیرین میگذارنم درصورت امکان بنده وخانواده را از کمک معشیتی کنند.