۲۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۴۳

امام جمعه شیروان:

بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی تبیین نشده / جوانان به میدان بیایند

بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی تبیین نشده / جوانان به میدان بیایند

بجنورد- امام جمعه شیروان گفت: فعالیت های تبلیغی و تبیینی در زمینه گام دوم انقلاب به خوبی انجام نشده لذا جوانان هیئتی و انقلابی باید به میدان آمده و فعالیت های این حوزه را گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای هیئات مذهبی شیروان که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: باید به همت جوانان هیئتی و انقلابی، فضای دینی و انقلابی در سطح شهر دیده شود به‌گونه‌ای که وقتی وارد شهری می‌شویم بتوان فهمید در این شهر نیروی‌های انقلابی قوی وجود دارند.

امام‌جمعه شیروان اضافه کرد: در زمینهٔ گام دوم انقلاب ضعیف عمل کرده ایم زیرا هیچ نشانی از گام دوم انقلاب را در سطح شهر نمی‌توانیم مشاهده کنیم؛ چه به صورت فیزیکی و چه به شکل مجازی؛ باید فعالیت‌هایمان را در این زمینه گسترش دهیم و این نیازمند ورود جوانان به میدان است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات و برکات انقلاب و نظام اسلامی، افزود: جمهوری اسلامی بر اساس آئین و خواست مردم شکل‌گرفته است زیرا در ابتدا که ما جمهوری اسلامی را خواستیم به پای صندوق‌های رأی رفتیم و حضرت امام (ره) ما را بین آری و نه به جمهوری اسلامی مخیر کرد.

حجت‌الاسلام تکمیلی بیان داشت: در این انتخابات بیش از ۹۸.۲ درصد به جمهوری اسلامی آری و به استکبار، استبداد استثمار و استعمار نه گفتند پس اگر دقت کنیم اساس انقلاب با یک آری و نه شروع شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شیروان تصریح کرد: وقتی بیانیه گام دوم انقلاب را با نگاه مردم‌سالاری دینی تحلیل می‌کنیم می‌بینیم مقام معظم رهبری با همین نگاه بیانیه را تنظیم کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت مردم‌سالاری دینی در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه می‌فرماید: «دل دادگی به انقلاب آری، دل‌زدگی نه؛ مردم دل داده به انقلاب هستند، انقلاب را دوست دارند و از انقلاب زده نشده‌اند و اگر دل‌زدگی دیده می‌شود از کار ما مسئولین است، از عملکرد ضعیف مسئولین است والا از نظام کسی دل‌زده نشده است.»

حجت‌الاسلام تکمیلی در انتها گفت: استفاده از این لغات که دارای بار معنایی زیادی است نکته مهمی به شمار می‌آید و بر این نکته تاکید دارد که همچنان مردم سالاری دینی یک اصل مهم در کشور است.

کد خبر 5074069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha