۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۱

شبکه ۳ سیما از رئیس فدراسیون جودو دلجویی کرد

شبکه ۳ سیما از رئیس فدراسیون جودو دلجویی کرد

مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما در تماس تلفنی با رئیس فدراسیون جودو از اتفاقات صبح امروز عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو؛ میثم فضلعلی، مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما، طی تماسی تلفنی با آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو، ضمن عذرخواهی به خاطر اتفاق پیش آمده، رفتار صبح امروز و راه ندادن مریم بربط، تنها بانوی فینالیست ایران در رقابت‌های قهرمانان جوانان آسیا را اشتباهی سهوی خواند و اعلام کرد که با مقصران این امر برخورد خواهد کرد.

فضلعلی به صورت رسمی از مریم بربط دعوت کرد تا در برنامه هفته آینده صبح و نشاط حضور یابد.

لازم به ذکر است، قرار بود صبح امروز هفتم آذر ماه آرش میراسماعیلی به همراه حسن مهری رئیس کمیته همگانی و مریم بربط در برنامه صبح و نشاط شبکه سوم شرکت کنند که با وجود هماهنگی‌های صورت گرفته، با حضور بربط به این برنامه مخالفت شد و رئیس فدراسیون جودو نیز به نشانه اعتراض به این اقدام، حاضر نشد مهمان در برنامه حاضر شود.

کد مطلب 5081710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha