۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵

پدر جوان متوفی در جراحی زیبایی بیان کرد:

قصور پزشکی علت فوت فرزندم است/ بررسی پرونده توسط بازپرس قتل عمد

قصور پزشکی علت فوت فرزندم است/ بررسی پرونده توسط بازپرس قتل عمد

مشهد ـ پدر جوان متوفی در جراحی زیبایی با اعلام اینکه پرونده قتل فرزندش توسط بازپرس ویژه قتل عمد در حال بررسی است، گفت: قصور در قتل فرزند بنده یک جرم خصوصی نیست بلکه جنبه عمومی آن مهم‌تر است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از درج خبر جراحی زیبایی جان یک جوان را گرفت، پدر این جوان در تماس با خبرگزاری، اعلام کرد: برخلاف مطلب ذکر شده مبنی بر اینکه پرونده شاکی خصوصی ندارد، این پرونده هم اکنون در دست بازپرس ویژه قتل عمد مشهد است.

ابوالحسن ایپکچی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پسرش ۳۷ سال داشته است، اظهار کرد: پسرم ورزشکار بود و به دلیل کرونا امکان تمرین مثل گذشته را نداشت از همین رو حدود ۱۰، ۱۵ کیلو اضافه وزن داشت لذا به دکتر م.ر مراجعه کرده و وی نیز پسرم را تشویق به جراحی برای حذف چربی های دور شکم کرده است.

پدر جوان فوت شده در جراحی زیبایی با بیان اینکه این پزشک پول کلانی برای این عمل جراحی نیز گرفته است، اظهار کرد: فرزندم در تاریخ ۲۶ آبان برای جراحی مراجعه کرده و به دلیل پارگی طحال و سهل انگاری پزشک به بیمارستان دیگری منتقل می شود.

وی با بیان اینکه در گزارش اولیه پزشکی قانونی اعلام شده که طحال فرزندم پاره شده است، افزود: متاسفانه پس از اینکه طحال پاره می شود، پزشک سریعا اقدامی برای انتقال به بیمارستان دیگر نمی کند و در نهایت با خونریزی شدید در ساعت ۱ نیمه شب به بیماستان مادر منتقل می شود.

ایپکچی بیان کرد: این بیمارستان اعلام کرده که وقتی بیمار را آوردند گویا جنازه ای را به ما تحویل داده اند؛ دو ساعت و نیم تلاش برای نجات در این بیمارستان نیز نتیجه ای نداشته و فرزندم درگذشت.

وی با طرح این سوال که اگر این مرکز پزشکی مجهز بوده چرا بیمار در نهایت به بیمارستان دیگری منتقل شده و اگر مجهز نبوده چرا اصلا عمل جراحی در آن انجام شده است، اظهار کرد: تقصیر پزشک است که در شرایط کرونایی، این جوان را از عمل منصرف نکرده و تنها به فکر پول خود بوده است.

ایپکچی که مدیرعامل یک موسسه آموزشی است، با بیان اینکه خود ساکن قم است و قبل از عمل، اطلاعی از تصمیم فرزند خود نداشته است، اظهار کرد: فرزندم با همسر و فرزندان سه و ۸ ساله اش در مشهد زندگی می کنند که همسرش از این جریان اطلاع داشت و از همان لحظات اول، شکایت ثبت شد. پرونده هم اکنون توسط بازپرس ویژه قتل عمد در دست بررسی است.

وی اظهار کرد: قصور در قتل فرزند بنده یک جرم خصوصی نیست که من فقط به عنوان یک پدر شکایت کنم و در نهایت یک دیه به من برسد! این مسئله یک جنبه عمومی دارد و یک جنبه خصوصی که جنبه عمومی بسیار قوی تر است زیرا برخورد غیرحرفه ای امثال این پزشک آسیب های جبران ناپذیری را برای جامعه به دنبال دارد.

ایپکچی که مدعی شد چند روز قبل نیز دختر خانمی توسط این پزشک فوت کرده است، اظهار کرد: شنیدم مطب وی را پلمب کرده اند ولی وی اعلام کرده که به دلیل کرونا، مطب تعطیل شده است! اگر قرار بود ایشان به دلیل کرونا تعطیل کند چرا زودتر این کار را نکرده بود.

وی ابراز کرد: این روزها پزشکان به عنوان مدافعان سلامت از جان مردم حفاظت می کنند اما افرادی مثل پزشک فرزندم، با اقدامات نسنجیده خود به کسوت پزشکی توهین می کنند.

کد خبر 5083568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نیلوفر سرباز IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
      0 0
      سلام‌ بنظر من هر پزشکی یک تخصصی داره و مقصر اون جوانی است که دنبال جراحی نرفته ک‌ تخصص این‌کار و داشته باشد و در اون‌کلینیکی ک عمل انجام شده تجهیزات کافی برای همچین جراحی هایی نداشته چراکه فقط مناسب جراحی های کوچک است و این جور جراحی ها ک حساس هست باید دربیمارستان انجام‌شود نه کلینیک