۱۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲

خطیبی در ایستگاه چهارم لیگ برتر به نکونام رسید

خطیبی در ایستگاه چهارم لیگ برتر به نکونام رسید

اراک- در هفته چهارم لیگ بیستم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان در اهواز به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا شاهد رویارویی دو مربی باشیم که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارند.

گزارش خبرنگار مهر، آلومینیوم اراک در سه دیدار پیشین خود دو باخت مقابل سپاهان اصفهان و نساجی مازندران و یک تساوی بدون گل در جدال با مس رفسنجان در کارنامه دارد. آلومینیوم اراک پس از پشت سر گذاشتن یک دوران پرفراز و نشیب در هفته‌های گذشته، آرام آرام خود را می‌یابد.

جذب چند بازیکن مطرح در پست حمله و دفاع و رفع برخی از سوءتفاهم‌های پیش آمده میان رسول خطیبی و هیأت مدیره باشگاه، نماینده استان مرکزی در لیگ برتر را به یک ثبات نسبی مدیریتی رسانده است تا کادر فنی با آرامش بر مسائل فنی و هماهنگی تاکتیکی تیم تمرکز کنند.

به گفته خطیبی، تیم آلومینیوم اراک روند رو به رشدی را طی می‌کند و در چهارمین دیدار در لیگ بیستم فوتبال، مقابل فولاد خوزستان در اهواز نسبت به بازی‌های گذشته متفاوت‌تر ظاهر خواهد شد چون تیم از آمادگی و روحیه بالایی برخوردار است.

گفتنی است، محمد انصاری مدافع پرسپولیس شنبه شب، در محل اردوی آلومینیوم اراک در تهران حضور یافت و این حضور برای دیدار با محسن ربیع خواه هافبک فصل گذشته سرخپوشان و بازیکن جدید آلومینیم اراک اتفاق افتاد که با استقبال گرم رسول خطیبی و بازیکنان آلومینیوم روبه‌رو شد.

تیم آلومینیوم اراک صبح یکشنبه با پرواز تهران-- اهواز از فرودگاه مهرآباد به خوزستان سفر کردند تا در ساعت ۱۶:۳۵ عصر امروز مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در اهواز صف آرایی کند.

گفتنی است هم اکنون آلومینیوم اراک با انجام سه بازی ۲ باخت، یک مساوی و کسب یک امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ بیستم قرار دارد و فولاد خوزستان نیز با انجام سه بازی، یک برد مقابل استقلال تهران و دو تساوی، بدون باخت و کسب ۵ امتیاز در رده چهارم جدول است.

کد خبر 5084284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha