۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۴۱

علیرضا دبیر:

اجازه نخواهیم داد کشتی در شرایط کرونایی بمیرد

اجازه نخواهیم داد کشتی در شرایط کرونایی بمیرد

گرگان- رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش کردیم در شرایط شیوع کرونا اجازه ندهیم ورزش کشتی به عنوان یک ورزش مادر و اصیل نمیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق شناس، استاندار گلستان با دکتر علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

استاندار گلستان در این دیدار گفت: خوشبختانه مردم گلستان مردمی ورزش دوستی هستند و کشتی یکی از ورزش هایی است که علاقه مندان خاص خود را در استان دارد.

هادی حق شناس افزود: اگرچه به دلیل کشاورزی بودن استان صنایع قدرتمندی در گلستان ایجاد نشده اما همکاری لازم را در حمایت از تیم های ورزشی داشته و خواهیم داشت.

استاندار گلستان خواستار نگاه ویژه فدراسیون کشتی به این استان شد و گفت: بی تردید همراهی فدراسیون از جنبه های فنی می تواند زمینه رشد کشتی در گلستان را فراهم آورد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های ورزشی در استان بیان کرد: همکاری لازم را در راستای تقویت ورزش کشتی به عنوان ورزشی اصیل خواهیم داشت و از هیچ کوششی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد.

همچنین در این دیدار رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: تلاش کردیم در شرایط شیوع کرونا اجازه ندهیم ورزش کشتی به عنوان یک ورزش مادر و اصیل نمیرد.

علیرضا دبیر یادآور شد: فدراسیون کشتی همکاری لازم را جهت توسعه ورزش کشتی در گلستان خواهد داشت و در این راستا از هیچ همکاری دریغ نخواهیم کرد.

کد خبر 5086739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha