۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۹

در ۲۴ ساعت اخیر؛

۳۰۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/فوت ۴۳ نفر

۳۰۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/فوت ۴۳ نفر

اصفهان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی ۳۰۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرین وضعیت شناسایی بیماران مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت اخیر ۸۹۹ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: از این تعداد بیمار مشکوک مراجعه کننده به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۳۰۵ بیمار قطعی مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه از تعداد بیمار جدید شناسایی شده در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ۱۵۲ بیمار بستری شده‌اند، اضافه کرد: همچنین در یک روز گذشته ۱۸۰ بیمار بهبود یافته مبتلا به کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

وی ابراز داشت: در حال حاضر یک هزار و ۴۹۹ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

نجیمی با بیان اینکه تعداد بیماران بدحال و بستری مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۳۶۵ مورد است، اضافه کرد: در ۲۴ ساعت اخیر نیز ۴۳ بیمار مشکوک به کرونا در این مراکز جان باخته‌اند که تاکنون تست ۳۱ نفر از آنها مثبت بوده است.

کد خبر 5088054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha