۳ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰

معاون ارتباطات بنیاد هدایت:

آموزش و ارتقای شبکه امامت مهم‌ترین هدف طرح شبکه راهیاری است

آموزش و ارتقای شبکه امامت مهم‌ترین هدف طرح شبکه راهیاری است

بوشهر - معاون ارتباطات بنیاد هدایت، آموزش و ارتقای شبکه امامت را مهم‌ترین هدف طرح شبکه راهیاری در سطح کشور دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رسول عارفی‌زاده صبح چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی تبیین شبکه راهیاری استان بوشهر به توضیح و تشریح شبکه راهیاری و ارائه راهکارهای ارتقا شبکه امامت در سطح استان بوشهر پرداخت.

معاون ارتباطات بنیاد هدایت با تشریح اهداف این طرح اظهار داشت: به منظور ارتقا شبکه امامت، در بنیاد هدایت، طرح راهیاری در قالب در سه بخش منطقه‌ای، استانی و شهرستانی تدوین شده است.

وی اضافه کرد: در این طرح راهیاران منطقه‌ای وظیفه آموزش راهیار استانی را بر عهده دارند و راهیار استان با برگزاری نشست‌های تخصصی، راهیاران شهرستانی را که همان رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها هستند، آموزش می‌دهند.

حجت‌الاسلام عارفی‌زاده ادامه داد: راهیاران شهرستانی پس از کسب آموزش‌های لازم با تعامل مستمر با امامان (روستا، محله و پایگاه اجتماعی)، زمینه ارتقا و آموزش آنان را فراهم می‌کنند که این اقدام گام مهمی در راستای تقویت و ارتقا شبکه امامت در سطح کشور محسوب می‌شود.

معاون ارتباطات بنیاد هدایت تصریح کرد: امروز ضمن دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات شما، راهیار استانی و راهیاران شهرستانی معرفی شده و وظایف هر کدام و نحوه ارتقا شبکه امامت در سه عرصه امام روستا، امام پایگاه و امام محله به تفصیل مطرح می‌شود.

نشست هم اندیشی تبیین شبکه راهیاری استان بوشهر با حضور حجت‌الااسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

حجت‌الاسلام عارفی‌زاده در سفری سه روزه به استان بوشهر ضمن سفر به شهرستان‌های مختلف به برگزاری نشست‌های صمیمی پرسش و پاسخ با رؤسای ادارات، گزارش کاملی از عملکرد آنان در مبحث بازرسی‌ها، شناخت امامان موفق و معرفی مساجد شاخص شهرستان دریافت کرد.

کد خبر 5102874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha