۴ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۴۲

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی:

قوه قضائیه به پروژه نیمه تمام «سیمان سمنگان» ورود کند

قوه قضائیه به پروژه نیمه تمام «سیمان سمنگان» ورود کند

بجنورد- رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به نیمه تمام ماندن پروژه سیمان سمنگان به مدت 18 سال، گفت: رئیس قوه قضائیه به این موضوع ورود کند زیرا حل آن دستاورد بزرگی برای استان است.

سید محمد پاکمهر ظهر امروز در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با سفر رئیس قوه قضائیه به خراسان شمالی یکی از خواسته‌های دیرینه مردم این استان تحقق بخشید.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به جایگاه نخست خراسان شمالی در تعداد اهدای شهید به انقلاب در دوران دفاع مقدس، گفت: امروز یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که نظام را تهدید می‌کند، از بین رفتن اعتماد عمومی به نظام است زیرا فساد به اشکال مختلف، از سوی برخی مسئولان آسیب زا است.

وی با تاکید بر اینکه احساس فساد در جامعه بیش از فساد موجود است، افزود: عملکرد دستگاه قضا طی ماه‌های اخیر باعث شده مردم به این قوه امیدوار شوند.

پاکمهر به برخورد دستگاه قضا با دانه درشت‌ها اشاره داشت و بیان کرد: این امر به مردم نشاط بخشیده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به کارخانه سیمان سمنگان اشاره داشت و گفت: این مجموعه توسط آستان قدس از ۱۸ سال پیش نیمه تمام رها شده و حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بیت المال در حال فرسوده شده است.

وی در انتها گفت: احیای این کارخانه می‌تواند هزار نفر را به صورت مستقیم شاغل کند که برای مردم محروم خراسان شمالی دستاورد بزرگی به شمار می‌آید لذا از رئیس قوه قضائیه خواستار ورود به این موضوع هستیم.

کد خبر 5103845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha