۹ دی ۱۳۹۹، ۱۷:۵۲

استاندار مرکزی عنوان کرد:

۵۰۰ دانش آموز مرکزی در ایام کرونا به صورت حضوری تحصیل می‌کنند

۵۰۰ دانش آموز مرکزی در ایام کرونا به صورت حضوری تحصیل می‌کنند

اراک- استاندار مرکزی گفت: ۵۰۰ دانش‌آموز این استان به علت نبود دسترسی به شبکه اینترنت به صورت حضوری تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر سه‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی، اظهار کرد: آموزش و پرورش تأمین اعتبار برای خرید تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: لازم است برای مشارکت در تهیه تبلت دانش آموزان و تجهیزات الکترونیکی آموزشی، استانداری مرکزی نیز از محل اعتبارات ابلاغی، همچنین دفتر امور اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه استان اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار استان مرکزی ادامه داد: آموزش و پرورش نیز باید در جهت تأمین اعتبار برای خرید تجهیزات از جمله تبلت و گوشی هوشمند تلاش کند. البته تجهیزات جز اموال آموزش و پرورش است و به صورت امانی در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

آقازاده خاطرنشان کرد: ۵۰۰ دانش آموز استان به علت عدم دسترسی به شبکه اینترنت با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و شیوه‌های بهداشتی در ایام کرونا، به صورت حضوری ادامه تحصیل می‌دهند.

وی افزود: به دلیل نفوذ مطلوب شبکه «شاد» در نقاط مختلف استان مرکزی، آموزش و پرورش این استان در این شبکه رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

استاندار بیان کرد: اداره کل ارتباطات و فناوری در این استان نیز از فرصت ایجاد شده برای توسعه شبکه اینترنت و مخابراتی در سطح استان مرکزی استفاده کند و از این ظرفیت پیش آمده، نیز بهره برداری مطلوب کند.

کد خبر 5108065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha