۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰

«عروسک‌های شیرازی» در آغوش جشنواره عمار آرام گرفتند

«عروسک‌های شیرازی» در آغوش جشنواره عمار آرام گرفتند

شیراز- فیلم مستند کوتاه «عروسک ها بر آب می میرند» (با موضوع سیل فروردین ماه سال گذشته در شیراز) به کارگردانی فائزه کریمی در بخش مسابقه نهمین دوره‌ جشنواره‌ مردمی فیلم عمار، حضور دارد.

این فیلمساز شیرازی که پیش از این آثاری نظیر نگاتیو _ پازتیو، جنس دوم و شبی که جا ماند را مقابل دوربین برده است در مورد شرایط اکران آنلاین جشنواره‌ها به خبرنگار مهر گفت: اگر امسال بستر اکران حضوری جشنواره‌ها فراهم می‌شد تا فیلمسازان جوان بتوانند از حال و هوا و تعامل با منتقدان و دیگر فیلمسازان بهره مند شوند بهتر بود، اما متأسفانه شرایط همه گیری ویروس کرونا چنین اجازه‌ای به ما نداد.

این هنرمند فیلمساز، افزود: از همه کسانی که در این مستند یاری کردند به ویژه پدر و مادرم که هرگز حمایتشان را از من دریغ نکردند، نهایت تشکر را دارم.

دیگر عوامل این مستند عبارت از محمد ناصری راد (تهیه کننده، تصویربردار و تدوینگر)، ساسان حیدرپور (مجری طرح)، مسیحا رحیمی (مدیر تولید)، علی بلندنظر (صدابردار و صداگذار)، نیلوفر روی چمن (نویسنده گفتار متن)، فاطمه السادات معایر (عکاس)، ستایش شجاعی (گوینده ی گفتار متن)، آوین چمن آرا (بازیگر)، نیلوفر روی چمن (انیمیت و کمپوزیت)، سولماز کریمی (طراح پوستر)، حسین بلندنظر (تایپوگرافی) و پریسا کاظمی (روابط عمومی) است.

فیلم مستند کوتاه «عروسک ها بر آب می میرند» در بخش مستند جنگ نرم یازدهمین جشنواره عمار به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاحیه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا، ۱۱ دی ماه و به صورت تلویزیونی صورت می‌گیرد که آثار منتخب جشنواره نیز به صورت مجازی و از طریق سایت عماریار Ammaryar.ir اکران می‌شوند.

کد خبر 5108484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha