۱۰ دی ۱۳۹۹، ۲۰:۵۳

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

نساجی با نشاط و جنگنده بازی کرد / حریف را کنترل کردیم

نساجی با نشاط و جنگنده بازی کرد / حریف را کنترل کردیم

اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه نساجی با نشاط و جنگنده بازی کرد، گفت: از لحاظ فوتبالی حریف را کنترل کردیم و موقعیت هم ایجاد کردیم اما گل نزدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر امروز بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری، اظهار کرد: بازی با تیم‌هایی که بازی مستقیم انجام می‌دهد کنترلشان سخت است.

وی گفت: نساجی بازی مستقیم را در دستور کار قرار دارد و در این کار هم واقعاً تبحر دارند و خوب کار می‌کنند اما ما به خوبی توانستیم حریف را به جز ۱۰ دقیقه آخر کنترل کنیم و می‌توانستیم گل بزنیم.

وی با اشاره به اینکه دو تیم بر سر توپ‌های هوایی درگیری داشتند، افزود: با اضافه کردن بازیکنان قد بلند به بازی مستقیم رو آوردند که ما تبحری در این نوع بازی نداشتیم و ۱۶ دقیقه، ۱۰ نفره بازی کردیم.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه سه هفته پیاپی از اشتباهات داوری ضربه خوردیم، گفت: در بازی با سایپا و نفت مسجدسلیمان گل سالم ما مردود شد و امروز هم یک پنالتی ما گرفته نشد؛ سه اشتباه سهوی از داوران در سه بازی شرایط ما را سخت کرد و یک سوت اشتباه به تیم ضربه می‌زند.

سرمربی فولاد در مورد کارت‌های زرد و قرمزی که داور به بازیکنان نشان داد، اظهار کرد: کارت زرد دومی که به بازیکن ما نشان داد، درست بود اما اکنون یادم نیست کارت زرد اول چطور بود؛ داور روی کارت‌ها اشتباهی نداشت و تنها اشتباهش روی پنالتی بود ولی یکی دو سوت اشتباه هم داشت که اهمیتی نداشت.

فولاد خوزستان در یکی از بازی‌های باقی‌مانده هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با یک گل تیم نساجی مازندران را پشت سر گذاشت.

کد خبر 5109137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha