۱۲ دی ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲

امام جمعه قم:

دشمن بداند حماسه ۹ دی تکرار شدنی است

دشمن بداند حماسه ۹ دی تکرار شدنی است

قم- امام جمعه قم با اشاره به برنامه‌ریزی پیچیده دشمن در فتنه ۸۸ گفت: هرگاه دشمنان بخواهند در برابر ارزش‌ها و هویت و عزت ملت ایران توطئه‌ای راه اندازد، ملت ایران ۹ دی دیگری خلق می‌کنند.

به‌گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر جمعه در سخنرانی مجازی آدینه‌ای با اشاره به وظایف دولت در بخش اقتصاد گفت: آنچه وظیفه دولت و ملت است، خنثی کردن تحریم‌ها و تأکید بر اقتصاد مقاومتی و استحکام درون‌زا و تأکید بر وحدت ملی است.

وی افزود: مقامت و ایستادگی، پل پیشرفت و عدالت است و دشمنان چه با رویکرد ترامپ و چه با رویکرد بایدن هیچ تفاوتی با هم ندارند و نباید با توهم تفاوت تیم بایدن و ترامپ دل به مذاکره داد و فریب برجام ۲ و ۳ را خورد.

حتمی‌بودن انتقام سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از عاملان ترور شهیدان مقاومت

امام جمعه قم با اشاره به اینکه هر دو جناح قدرت در آمریکا علیه منافع ملت ایران عمل می‌کنند و بر تحریم‌های ظالمانه اصرار دارند، بیان کرد: ملت بصیر ایران اسلامی با تکیه بر مکتب شهید سلیمانی‌ها و شهید فخری زاده‌ها راه خود را پیدا کرده و امروز شهیدان قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس و محسن فخری زاده در میان ملت‌های مقاوم تکثیر شده‌اند.

وی با تاکید بر حتمی بودن انتقام سخت افزود: مکتب شهید سلیمانی الهام بخش نسل جوان و انقلابی برای حفظ استقلال و آزادی و ساخت تمدن اسلامی است و انتقام این شهیدان بزرگوار از جنس انتقام نرم افزاری در کنار انتقام سخت افزاری است و ما باید با رسیدن به پیشرفت و اقتدار در تمامی عرصه‌ها، خروج آمریکایی‌ها از منطقه و سقوط رژیم جنایتکار صهیونیستی را هموار کنیم.

سعیدی با اشاره به برافراشته‌شدن پرچم انتقام شهید سلیمانی در میدان علم و عمل به دست در جنگ همه جانبه استکبار علیه ملت ایران و محور مقاومت گفت: ما باید امروز معرفت و آگاهی خود را نسبت به مسائل روز و احکام دین بالا ببریم و بدانیم دشمنان به دنبال ایجاد انحراف در اندیشه و تصمیم‌گیری مسؤولان کشورمان هستند و وقتی به کشوری مسلط شوند، آنچنان آنها را سرسپرده خود کرده و تا وقتی مرکب‌های خوبی هستند از آنها حمایت کرده و روزی که به درد نخورند، آنها را با یک تلنگر بیرون می‌اندازند.

ملت ایران با دیدن جسارت فتنه‌گران به شعائر حسینی حماسه آفریدند

وی با اشاره به برنامه‌ریزی پیچیده دشمن در فتنه ۸۸ بیان کرد: مستکبران غربی در این فتنه همه پیاده نظام و مزدوران خود را به همراه فریفتگان و جداشدگان از ملت ایران با رمز تقلب در انتخابات به خیابان‌ها آوردند، اما آنگاه که فتنه گران هتاکی‌ها و جسارت‌ها را در روز عاشورا به سمت هیأت‌های مذهبی و شعائر دینی سوق دادند، ملت غیور ایران اسلامی در دفاع از آرمان‌ها و ارزشهای اسلامی و انقلابی حماسه ماندگار یوم الله ۹ دی را آفریدند و بساط فتنه را جمع کردند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به عظمت و حماسه بی نظیر مردم کشورمان در یوم الله نهم دی ماه، گفت: نهم دی ماه نشانه بصیرت، اقتدار و روحیه انقلابی مردم ایران و پیوند عمیق امت و امامت بود و باید یادمان باشد که ۹ دی تکرارپذیر است و هرگاه دشمنان بخواهند در برابر ارزش‌ها و هویت و عزت ملت ایران توطئه‌ای راه بیندازد، باز هم ملت ایران آماده خلق ۹ دی دیگری است.

وی در پایان ا افزود: باید به جریان غرب زده در داخل کشورمان متذکر شویم که از عذاب اختلاف، نزاع و ترک امر به معروف و نهی از منکر از سوی پروردگار متعال غافل نشوند، زیرا خداوند سخت کیفر است و وقتی نازل شد همه را فرا خواهد گرفت.

کد خبر 5110088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha