۱۶ دی ۱۳۹۹، ۰:۲۴

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

موقعیتی به تیم پرستاره فولاد ندادیم

موقعیتی به تیم پرستاره فولاد ندادیم

اهواز- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به غیر از یک شوت که پس از گل فولاد به سمت دروازه ما زده شد، آنچنان موقعیتی به تیم پرستاره و پر مهره فولاد ندادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی عصر دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری برای این تیم در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت کرد و گفت: با شناخت از فولاد در اهواز حاضر شدیم و در تمام بازی موقعیت خاصی به فولاد ندادیم و یک موقعیت ما به تیر دروازه برخورد کرد.

وی با بیان اینکه سه بار در بازی تغییر سیستم دادیم، افزود: مس رفسنجان هر روز سعی می‌کند که طراوت بیشتری را داشته باشد و با احترام به فولاد توانستیم این تیم را تحت فشار بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه داد: تلاش بازیکنان برای برگرداندن بازی تا آخرین لحظه برای من ارزشمند است، آن هم برای تیمی که سال اول است از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به قضاوت این دیدار، تصریح کرد: در رختکن بازیکنان گفتند که در صحنه گل فولاد خطا شده است اما من گلایه‌ای ندارم و امیدوارم آن صحنه خطا نبوده باشد.

در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فولاد خوزستان و مس رفسنجان عصر امروز مقابل یکدیگر به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند.

کد خبر 5114246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha