۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵

استاندار کرمانشاه:

ویروس کرونا باعث اُفت تحصیلی دانش‌آموزان شده است

ویروس کرونا باعث اُفت تحصیلی دانش‌آموزان شده است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ویروس کرونا باعث اُفت تحصیلی دانش‌آموزان شده است، گفت: اثرات این اُفت تحصیلی در سال‌های آینده نمایان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در مراسم اهدا نمادین ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری خیرین و استانداری کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد، اظهار کرد: کمیته امداد در بحران‌ها همراه مدیران بحران بوده و همیشه در بحث محرومیت زدایی و رسیدگی به محرومین جامعه پیش قدم بوده است.

وی با بیان اینکه باید در بحران فراگیر کرونا باید در کنار مردم و اقشار آسیب پذیر جامعه باشیم، افزود: مدیریت این بیماری در دست تک تک افراد جامعه است و همه با هم می‌توانیم این ویروس منحوس را شکست بدهیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه راه شکست ویروس کرونا در بیمارستان‌ها نیست و در همین اقدامات پیشگیرانه است، تصریح کرد: هم اکنون تعداد بیماران بستری ناشی از این ویروس به زیر ۲۰۰ نفر در استان رسیده، در حالی که یک ماه پیش یک هزار و ۲۶۰ تخت بیمارستانی در اختیار این بیماران بود.

بازوند کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا را ناشی از مدیریت رفتار مردم با این ویروس دانست و تاکید کرد: هنوز هم نگرانی‌هایی وجود دارد که در صورت سهل انگاری و عدم رعایت ممکن است دچار پیک جدیدی شویم.

وی با اشاره به تأثیرات ویروس کرونا بر زندگی مردم، گفت: این ویروس نه تنها به معیشت و اقتصاد مردم، بلکه به آموزش و تحصیل دانش‌آموزان نیز خسارت وارد کرده و باعث افت تحصیلی آنها شده است.

بازوند با بیان اینکه اثرات این اُفت تحصیلی در سال‌های آینده مشخص‌تر خواهد شد، تصریح کرد: باید در تمام بخش‌ها، این خسارت ناشی از بحران کرونا را یا به حداقل برسانیم یا جبران کنیم.

استاندار کرمانشاه اهدا ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند را اقدامی ارزنده دانست و افزود: کرونا یک بحران ملی است و نیازمند یک انسجام ملی است و خواستار ورود همه مردم و خیرین برای تأمین تبلت‌های مورد نیاز هستیم.

کد خبر 5114616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha