۱۹ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۰۱

امام جمعه پردیس:

استکبار جهانی باید بداند زیاده خواهی و زبان زور برایش هزینه دارد

استکبار جهانی باید بداند زیاده خواهی و زبان زور برایش هزینه دارد

پردیس- امام جمعه پردیس گفت: استکبار جهانی باید بداند زیاده خواهی و زبان زور برایش هزینه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پردیس ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: موضوع بحث ما راجع به عبرت گرفتن از حوادث هست خصوصاً از این ایام و بیماری کرونا که عرض کردیم که یکی از توصیه‌های قرآن و ائمه اطهار (ع) این است که عبرت بگیرید، لذا یکی از درس‌هایی که می‌توان از کرونا گرفت این است که هر کس بیماری زمینه‌ای داشت کرونا او را از پا در آورد لذا بیشترین نگرانی از این افراد بود.

باید هوشیاری و اراده خود را برای مبارزه و شکست طاغوت به نمایش بگذاریم

وی در ادامه گفت: تقارن چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به ما یادآوری می‌کند که دشمن بیدار است و در اجرای طرح‌های خبیثانه خود مصمم و هوشیار؛ لذا ما نیز باید هوشیاری و اراده خود را برای مبارزه و شکست طاغوت به نمایش بگذاریم.

حسینی با اشاره به شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی افزود: ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸، ساعتی پس از موشک باران عین الاسد به انتقام سردار شهید سلیمانی بود که هواپیمای مسافربری اوکراینی با ۱۷۶ مسافر هدف موشک قرار گرفت و سقوط کرد. به زودی معلوم شد ۱۴۸ نفر از مسافران، هموطنان ایرانی مان هستند، لذا یاد و نام شهدای عزیز آن واقعه‌ی سخت را که تعدادی از ایشان از نخبگان عزیز میهن اسلامی مان بودند گرامی می‌داریم. به ارواح شأن درود می‌فرستیم و به محضر خانواده‌های مکرم شأن عرض تکریم و احترام داریم و صبر و اجر مضاعف را برایشان آرزو می‌کنیم. از این که با هوشمندی و بصیرت، دشمن را ناامید کرده و نقشه‌های شوم اش را ناکام گذاردند، قدردانی و تحسین می‌کنیم.

امپراطوری رسانه‌ای در حادثه سقوط هواپیما در پی تضعیف ارکان اقتدار و امنیت ایران بودند

امام جمعه پردیس عنوان داشت: یادمان نمی‌رود امپراطوری رسانه‌ای و پادوهای داخلی آنان به جای همدردی واقعی با خانواده‌های داغدار و عموم مردم عزیز ایران، در پی تضعیف ارکان اقتدار و امنیت ایران برآمدند و آتش توپخانه و بمباران رسانه‌ای خود را بر روی سپاه پاسداران و نیروی هوافضای سپاه گرفتند اما سه علت موجب شد از اقدامات پست خود نتیجه نگیرند اول اینکه پذیرش مسؤلیت حادثه توسط سردار حاجی زاده که آبروی خود را با خدای بزرگ معامله کرد و ستاد کل نیروهای مسلح و دوم؛ عظمت سوگ و حادثه شهادت سردار سلیمانی و سومی نیز هوشمندی مردم و به خصوص خانواده‌های داغدار بود.

وی گفت: استکبار جهانی باید بداند زیاده خواهی و تهدید و زبان زور برای او هزینه خواهد داشت و اقدام اخیر جمهوری اسلامی مانور مواجهه قاطع و فعال و نماد هم صدایی قوای ایران انقلابی در مقابله با بدعهدی‌های روزافزون اروپا و آمریکا است. بدین جهت این اقدام جنبه بازدارندگی نیز خواهد داشت.

خطیب جمعه پردیس بیان داشت: ایران انقلابی با شکیبایی و هوشمندی پس از تثبیت جایگاه خود در فناوری و صنعت موشکی، اکنون ایران را «پنجمین قدرت پهپادی» جهان کرده است و در رزمایش اخیر انواع پهپادها را به نمایش گذاشت و به رخ دشمن کشید و جهان را به شگفتی دوباره وادار کرد لذا ایران اسلامی اکنون فقط سازنده مونتاژگر نیست بلکه به لطف الهی و با ایمان و هوشمندی و روحیه جوانان مؤمن انقلابی در نیروهای مسلح هم به دانش بومی و هم طراحی و هم سازنده و هم صادر کننده محصولات مزبور و هم انتقال دهنده فناوری آن به یارانش در جبهه مقاومت دست یافته آن‌هم در شرایط تحریم. این نتیجه و وعده همان ما می‌توانیم امامین انقلاب است.

وی عنوان داشت: قدرت پهپادی ایران این‌طور است که، ۵۰ پهپاد ۴۰۰۰ کیلومتر پرواز کنند و از ۴ کیلومتری در بالای سر هدف، آن را نابود کنند! این الان کابوس همه رقبای منطقه‌ای و استکبار جهانی است. عملیات پهپادی یعنی؛ بُرد بیشتر، دقت هدفگیری بیشتر، سرعت و کثرت بیشتر برای نابودی دشمن و پیام این رزمایش به آمریکای جهان خوار، آمادگی ۱۰۰ درصدی و همه جانبه و پشیمان کننده در واکنش سریع و قاطع به هرگونه حماقت دشمن است.

کد خبر 5117011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha