۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۶

نایلون شیرینگ چیست و تفاوت آن با نایلون استرچ‌: دریا پلاستیک

نایلون شیرینگ چیست و تفاوت آن با نایلون استرچ‌: دریا پلاستیک

شرکت دریا پلاستیک با سابقه طولانی در تولید و فروش انواع نایلون شیرینگ، نایلون استرچ، نایلون عریض و نایلون حبابدار، در طی سال ها فعالیت توانسته با عرضه محصولاتی باکیفیت رضایت مشتری را جلب کند

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نایلون‌ها نقش بسیار مهمی در بسته بندی ایفا می‌کنند و امروزه بسیاری از صنایع با توجه به مزیت‌های بسیار زیاد نایلون‌ها به کاربرد هر چه بیشتر نایلون‌ها در بسته بندی محصولات خود تاکید بسیار زیادی دارند. از جمله نایلون‌هایی که کاربرد بسیار زیادی در بسته بندی پیدا کرده اند باید به نایلون شیرینگ و همچنین نایلون استرچ اشاره نمود که البته هر یک از لحاظ کاربرد تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. اما برای اینکه بدانید نایلون شیرینگ چیست و به تفاوت آن با نایلون استرچ پی ببرید بهتر است تا در ادامه با ما همراه باشید. نایلون شیرینگ از نایلون‌های با ضخامت کم است که در برابر حرارت سریعاً واکنش نشان می‌دهد و در عرض مدت کوتاهی جمع می‌شود که همین موضوع باعث شده تا به خوبی سطح محصول را در بر بگیرد و محافظت خوبی را از آن به عمل آورد. اما نایلون استرچ از حالت کشسانی خوبی برخوردار می‌باشد و بصورت دستی و همچنین با دستگاه می‌توان از آن برای بسته بندی کالا استفاده نمود.

سایز بسته بندی از جمله تفاوت‌های میان نایلون شیرینگ و نایلون استرچ

یکی از تفاوت‌های میان نایلون شیرینگ و نایلون استرچ به سایز بسته بندی ایجاد شده با آنها مربوط می‌شود. نایلون استرچ ها اغلب برای بسته بندی کالا و اجسام بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند که می‌توان به بسته بندی پالت ها اشاره نمود. نایلون استرچ ها از عرض زیادی برخوردار هستند و همچنین حالت کشسانی و البته ضخامت آنها به گونه‌ای است که می‌توان به صورت دستی و یا از طریق دستگاه آنها را برای بسته بندی محصولات و پالت ها مورد استفاده قرار داد.

خرید نایلون شیرینگ و نایلون استرچ با توجه به نوع بسته بندی

یکی از مواردی که باعث ایجاد تفاوت میان نایلون شیرینگ و همچنین نایلون استرچ شده است به مراحل بسته بندی آنها مربوط می‌شود. نایلون استرچ ها در مراحل زیادی از بسته بندی ممکن است مورد استفاده قرار گیرند. حتی می‌توان چندین مرحله بسته بندی را از طریق نایلون استرچ ها تنها برای یک محصول انجام داد. برای خرید نایلون استرچ، خرید نایلون شیرینگ و همچنین دیگر انواع نایلون‌های بسته بندی مانند نایلون حبابدار و نایلون عریض آن هم با بهترین قیمت تنها کافیست با کارشناسان شرکت دریا پلاستیک تماس حاصل نمایید.

شکل ظاهری از تفاوت‌های میان نایلون استرچ و نایلون شیرینگ

در ادامه مطلب نایلون شیرینگ چیست و تفاوت آن با نایلون استرچ باید به تفاوت‌های ظاهری آن اشاره کنیم. با خرید نایلون شیرینگ و نایلون استرچ چه اتفاقی در شکل ظاهری محصول بسته بندی شده ایجاد می‌شود؟ همانطور که گفته شد خرید نایلون استرچ توسط تولیدکنندگان و صنایعی انجام می‌شود که محصولات بزرگی را بسته بندی می‌کنند و یا قصد بسته بندی محصولات به همراه پالت را دارند. اما با خرید نایلون شیرینگ می‌توان ظاهر زیبایی را برای بسته بندی بوجود آورد و حتی در صورتی که نوع چاپدار آن خریداری و مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند زیبایی بسته بندی را دو چندان کند. نایلون شیرینگ ها بهترین چسبندگی را با اعمال حرارت بر روی محصول ایجاد می‌کنند و به همین ترتیب می‌توانند زیبایی به مراتب بهتر و بیشتری را ایجاد نمایند.

تفاوت قیمت نایلون شیرینگ و نایلون استرچ

در اینجا و در رابطه با مطلب نایلون شیرینگ چیست و تفاوت آن با نایلون استرچ باید به قیمت این نایلون‌ها نیز اشاره کنیم که می‌تواند یکی از تفاوت‌های این دو نایلون باشد. قیمت نایلون شیرینگ و همچنین قیمت نایلون استرچ هر دو مناسب است و چندان هزینه‌ای را برای شما و در بسته بندی ایجاد نخواهد کرد. قیمت نایلون استرچ و همچنین قیمت نایلون شیرینگ هر یک به نوع مواد اولیه ای بستگی دارد که در تولید آنها مورد استفاده قرار گرفته است. قیمت نایلون شیریگ و نایلون استرچ هایی که از بهترین مواد اولیه تولید شده اند با نایلون‌های بی کیفیت و نامرغوب متفاوت است و بالاتر می‌باشد. در قیمت این نایلون‌ها ابعاد تاثیر بسیار زیادی دارد و در صورتی که ابعاد و حجم بیشتری از نایلون را سفارش دهید مطمئناً قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. تفاوت قیمت نایلون استرچ و نایلون شیرینگ تحت تاثیر چاپدار بودن و یا نبودن آنها نیز متفاوت می‌باشد. نایلون شیرینگ و نایلون استرچ هایی که بصورت چاپدار و سفارشی تولید می‌شوند مطمئناً از قیمت بالاتری برخوردار هستند و باید این موضوع را در نظر داشته باشید. البته طرح دار بودن و سفارشی بودن نایلون در تبلیغات محصول و برند تاثیر بسیار زیادی دارد. برای خرید نایلون شیرینگ و نایلون استرچ و البته نایلون حبابدار و نایلون عریض بصورت غیر حضوری می‌توانید تنها با یک تماس اطاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان دریا پلاستیک کسب نموده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

فروش نایلون شیرینگ و نایلون استرچ با بهترین قیمت

در صورتی که به دنبال خرید نایلون شیرینگ و همچنین نایلون استرچ باشید مطمئناً شرکت‌ها و فروشگاه‌های زیادی را خواهید یافت که یا بعنوان تولید کننده و یا بعنوان فروشنده در زمینه عرضه و فروش این نایلون‌ها فعالیت می‌کنند. فروش نایلون شیرینگ و همچنین فروش نایلون استرچ با قیمت‌های متفاوتی انجام می‌شود که هر یک از فروشندگان با توجه به نوع نایلون و کیفیت آن و همچنین عوامل دیگر قیمت‌های متفاوتی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرند. فروش نایلون شیرینگ و نایلون استرچ با بهترین قیمت و همچنین یک قیمت ثابت توسط کمتر فروشگاهی انجام می‌شود. اما فروش نایلون شیرینگ و همچنین نایلون استرچ، نایلون حبابدار و نایلون عریض توسط شرکت دریا پلاستیک در حالی انجام می‌شود که این شرکت بهترین قیمت‌ها را برای محصولات خود در نظر گرفته است و با انتخاب آن می‌توانید هزینه‌های خود برای خرید نایلون را بکاهید.

برای خرید نایلون شرینک و استرچ به سایت دریا پلاستیک مراجعه نمایید:

https://daryapelastic.com/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5140121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha