با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی؛

وبینار «آموزش طلیعه ظهور» همزمان با دهه فجر برگزار می شود

وبینار «آموزش طلیعه ظهور» همزمان با دهه فجر برگزار می شود

معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی وبینار آموزش طلیعه ظهور را همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان تهران با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی وبینار «آموزش طلیعه ظهور» را همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

در نخستین روز از این همایش که امروز یک شنبه ۱۹ بهمن ماه برگزار می‌شود حجت الاسلام ابوطالبی با موضوع چگونگی شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حجت الاسلام جلالی در خصوص جنگ احزاب انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

در دومین روز این همایش دوشنبه ۲۰ بهمن ماه حجت الاسلام موسوی در خصوص نظام معرفتی اسلام ناب و حجت الاسلام مصلحی با موضوع دشمن برای حوزه‌ها سخنرانی خواهند کرد.

در آخرین روز این همایش که سه شنبه ۲۱ بهمن ماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود حجت الاسلام پناهیان به تبیین نقش روحانیت در تحقق گام دوم خواهد پرداخت و در پایان حجت السلام قمی در خصوص جایگاه روحانیت بیش و پس از انقلاب سخنرانی خواهد کرد.

گفتنی است این همایش به صورت زنده و در قالب وبینار برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با استفاده از لینک Howzeh.online در همایش طلیعه ظهور شرکت کنند.

کد خبر 5140848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha