۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۵:۲۱

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه خبر داد؛

انتقال کودک مصدوم به بیمارستان توسط اوژانس هوانیروز کرمانشاه

انتقال کودک مصدوم به بیمارستان توسط اوژانس هوانیروز کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه از انتقال کودک ۲ ساله ثلاث باباجانی به بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه توسط اورژانس هوایی این پایگاه خبر داد.

غلامرضا شایان بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات این امدادرسانی، اظهار کرد: این کودک ۲ ساله بر اثر سقوط از ارتفاع هفت متری در شهرستان ثلاث باباجانی صدمه دیده بود که توسط اورژانس هوایی این پایگاه به بیمارستان امام رضا (ع) شهر کرمانشاه منتقل شد.

وی افزود: اورژانس هوایی این پایگاه مستقر در همدان نیز در یک عملیات امدادی یک خانم ۲۴ ساله که از ناحیه ۲ پا و کمر مجروح شده بود را در کمترین زمان ممکن از شهرستان نهاوند به بیمارستان فرشچیان همدان منتقل کرد.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه بیان کرد: طبق تفاهم‌نامه هوانیروز با وزارت بهداشت بالگردهای این پایگاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارند.

شایان گفت: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارند و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کنند.

وی تصریح کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکان اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

کد خبر 5143348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha