۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۰۰

امام‌جمعه موقت تهران:

مشکلات اقتصادی کشور ریشه در تصمیمات بدون تخصص مسئولان دارد

مشکلات اقتصادی کشور ریشه در تصمیمات بدون تخصص مسئولان دارد

سمنان- امام‌جمعه موقت تهران بابیان اینکه وظیفه‌شناسی و رهبری صالح، از ارکان این انقلاب است، گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور ریشه در تصمیمات بدون تخصص و غیرعلمی مسئولان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابو ترابی‌فرد ظهر چهارشنبه در سخنرانی پایان راهپیمایی خودرویی مردم حماسه‌ساز سمنان اظهار داشت: بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور ریشه در تصمیمات بدون تخصص و غیرعلمی مسئولان دارد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه‌شناسی و رهبری صالح از ارکان این انقلاب است، افزود: باید این پشتوانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقویت شود تا بسیاری از مشکلات در جامعه امروز را رفع کنیم.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه رهبری مدبرانه و مردم ولایتمدار از ارکان اصلی این انقلاب هستند، تصریح کرد: در نگاه قرآن، رهبری جامعه اسلامی باید به دست پیامبران و ائمه اطهار (ع) باشد و در دوران غیبت امام زمان (عجب) این مسئولیت در دست فقیه عالم، عادل، شجاع و توانا قرارگرفته است.

ابو ترابی فرد بابیان اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران با الهام از مکتب عاشورا و از اندیشه‌های الهی و سیاسی امام حسین (ع) شکل گرفت، ابراز کرد: امام خمینی (ره) پیام‌آور ادبیات عاشورا بود و اکنون این انقلاب جهانی شده و بسیاری از کشورهای مسلمان از آن الگوبرداری می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه ایران اسلامی اکنون به درجه‌ای از اقتدار رسیده است که دشمنان همواره از ما خوف و وحشت دارند، یادآور شد: اگر معارف حیات‌بخش و انسان‌ساز قرآن و عترت تکیه‌گاه تفکر یک ملت باشد، بدون تردید آن ملت از اقتدار ویژه بهره‌مند می‌شود.

کد خبر 5144032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha