۲۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۴۱

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان:

تکلیف گذر آقانورالله نجفی در تهران مشخص شود

تکلیف گذر آقانورالله نجفی در تهران مشخص شود

اصفهان - معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: برای بازسازی قسمت شمالی گذر آقانورالله نجفی باید تهران تصمیم‌گیری کند.

محمد بنائیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت پروژه گذر آقانورالله نجفی اظهار داشت: در این زمینه با توجه به ابلاغیه صورتجلسه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور شهرداری اصفهان موظف است برای این گذر طرح جدید تهیه و به کمیسیون ماده پنج ارسال کند.

وی با بیان اینکه تاکنون تعدادی طرح توسط شهرداری تدوین و به کمیسیون ماده پنج ارسال شده است، تاکید کرد: در این زمینه شهرداری این امکان را دارد که جلسات کارشناسی برای بررسی طرح‌های پیشنهادی برگزار و نتایج آن را به دبیرخانه ارسال کند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این اداره کل در خصوص اعمال نظران هیچ نقشی ندارد، ادامه داد: باید توجه داشت که اداره کل راه و شهرسازی و کمیسیون ماده پنج وظیفه کنترل و بررسی نهایی طرح‌ها از نظر رعایت مفاد مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: پیشنهاد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص گذر آقا نورالله نجفی این است که برای کمتر شدن حواشی، کلیات موضوع در خصوص بازسازی قسمت شمالی گذر و یا استفاده به صورت فضاهای شهری توسط وزارت خانه تعیین تکلیف شود.

بنائیان تاکید کرد: ما همه توان خود را به کار خواهیم گرفت تا بهترین طرح را برای تهران ارسال کنیم تا مورد تأیید قرار گیرد.

کد خبر 5148636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha