۳ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۵۲

فرماندار قصرشیرین:

محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی در قصرشیرین اجرایی می شود

محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی در قصرشیرین اجرایی می شود

کرمانشاه- فرماندار قصرشیرین گفت: با توجه به شیوع کرونا جهش یافته در استان های همجوار و تردد مسافران، محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی در قصرشیرین اجرایی خواهد شد.

مراد علی تاتار ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون موردی از کرونای انگلیسی در شهرستان قصرشیرین مشاهده نشده و با توجه به وضعیت آبی کرونا در قصرشیرین، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید از سوی مردم جدی گرفته شود.

وی افزود: بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا مرزهای خسروی و پرویزخان جهت جلوگیری از شیوع کرونا انگلیسی برای تردد مسافران بسته است اما مسافران عراقی که در داخل ایران حضور دارند می‌توانند با انجام تست کرونا از کشور خارج شوند.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به عدم توقف فعالیت‌های تجاری در قصرشیرین تصریح کرد: فعالیت تجار، بازرگانان و صادرات کالا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه خواهد یافت و رانندگان با انجام تست کرونا می‌توانند فعالیت کنند.

تاتار بیان کرد: با توجه به وضعیت قرمز استان خوزستان و مشاهده مواردی از کرونا های جهش یافته در استان ایلام و افزایش سفر مسافران و گردشگران به قصرشیرین محدودیت‌های تردد برای پلاک‌های غیر بومی در قصرشیرین همزمان با محدودیت‌های تردد شبانه اجرایی خواهد شد.

کد خبر 5152718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha