۷ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۳۰

مسئول ستاد نماز جمعه خاوران فارس:

مصلای بزرگ خاوران به‌زودی تجهیز می‌شود

مصلای بزرگ خاوران به‌زودی تجهیز می‌شود

خاوران ـ مسئول ستاد نماز جمعه خاوران استان فارس با اشاره به احداث مصلای بزرگ نماز جمعه در این شهر، گفت: این مجموعه عظیم هم‌اکنون در مرحله تجهیز است.

صمد فتوحی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار اخیر با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور که به منظور ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر خاوران انجام شد، اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب در شهر خاوران نماز جمعه اقامه می‌شد، اما توسط رژیم پهلوی تعطیل و پس از انقلاب با حکم امام (ره) دوباره اقامه شد و اکنون نیز تشکیلات نهاد نماز جمعه در شهر خاوران به شکل رسمی و جدی در حال تقویت است.

وی ادامه داد: جوانان سکان‌دار معاونت‌های فرهنگی، روابط عمومی، امنیتی اجتماعی، اداری و پشتیبانی و سیاسی ستاد برگزاری نمازجمعه خاوران هستند.

فتوحی با بیان اینکه وابستگی مالی به هیچ نهادی در خاوران نداریم، افزود: از کمک به نهادها نیز دریغ نکرده‌ایم و همواره در تلاش برای خدمت رسانی توسط ستاد اقامه نماز جمعه خاوران هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ساخت مصلی بزرگ نمازجمعه در شهر خاوران و تأمین تجهیزات آن، عنوان کرد: یک میلیارد تومان برای خرید دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی این مجموعه هزینه شده است.

مسئول ستاد نمازجمعه خاوران فارس از ساخت بیش از ۱۵ باب مغازه و ایجاد بازارچه و شکل گرفتن اشتغال خبر داد.

فتوحی با اشاره به احداث دفتر امام جمعه، ساختمان ستاد برگزاری نماز جمعه، سالن فرهنگی و اجتماعات مصلی نماز جمعه، به ارائه گزارشی در این زمینه پرداخت.

کد خبر 5156184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha