۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۳۶

در آستانه روز بزرگداشت شهدا؛

مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد پیشوا گلباران شد

مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد پیشوا گلباران شد

پیشوا- مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد پیشوا در آستانه روز بزرگداشت شهدا گلباران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه ️ آئین بزرگداشت روز شهدا با حضور عباسی فرماندار، مسئول حراست فرمانداری، خانواده‌های شهدا، عوامل انتظامی، مسئولان، اساتید و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا برگزار شد.

فرماندار پیشوا د ر این مراسم عنوان داشت: جان هر انسانی ارزشمندترین دارایی وی در عالم مادی است که شهدا مشتاقانه آن را در راه انقلاب و اسلام فدا کردند.

وی با بیان اینکه شهیدان معزز با ایثار و بذل جان خود به مقام شهادت که آمال و آرزوی هر مؤمن و مسلمانی است، نائل آمدند گفت: امیدوارم خداوند توفیق دهد تا در نیت، عمل و گفتار رهروی شهدا بوده و با توسل به آنان بتوانیم از عهده مسئولیت‌هایی که بر دوشمان نهاده شده به خوبی بر آییم.

زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا نیز اظهار داشت: خانواده‌های شهدا به‌ویژه پدران و مادران معظم آنان، ثمره زندگی‌شان را فدای انقلاب کردند و امروز به واسطه خون آنان سرو خوش قامت انقلاب اسلامی پا برجاست.

وی افزود: برگزاری برنامه‌ها به یاد و نام شهدا این مهم را گوشزد می‌کند که چه وظیفه سنگینی بر عهده ما نهاده شده که امیدوارم بتوانیم آن را به سرمنزل مقصود که همان قربت الی‌الله است، برسانیم.

کد خبر 5166592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha