۲۲ اسفند ۱۳۹۹، ۱۹:۲۷

تسلیت فرماندهان دفاع مقدس مازندران درپی عروج سردار «کوسه چی»

تسلیت فرماندهان دفاع مقدس مازندران درپی عروج سردار «کوسه چی»

ساری- مسئولان نظامی و فرماندهان دفاع مقدس مازندران با صدور پیامی عروج شهادت‌گونه سردار «محمدحسن کوسه‌چی» را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار «محمدحسن کوسه‌چی» دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) و فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در سال‌های دفاع مقدس، از سوی سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار «کمیل کهنسال» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس پیام مشترک تسلیت صادر شد.

در این پیام آمده است: عروج شهادت‌گونه مجاهد نستوه و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار «محمدحسن کوسه‌چی» (پارساکیان) دبیر گروه ارزیابی نیروی زمینی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) و از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس موجب تأثر و تالم خاطر اینجانبان شد.

در ادامه آمده است: بی‌شک رشادت‌ها و مجاهدت‌های آن دلاورمرد عرصه‌های ایثار و جهاد و سردار پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بر صفحات زرین کتاب انقلاب ماندگار خواهد ماند.

سردار کوسه‌چی که در سمت‌های جانشین فرمانده لشکر ۷ ولی عصر (عج) دزفول در دوران دفاع مقدس، فرمانده قرارگاه‌های منطقه‌ای نجف اشرف و صاحب‌الزمان نیروی زمینی سپاه و مشاور فرمانده کل سپاه افتخارآفرینی کرد از زمره فرماندهان مجاهدی بود که به مدت ۲۰ ماه در قامت فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا نیز مجاهدانه و خالصانه حماسه آفرید.

فرماندهان و سرداران این لشکر که به خصلت‌های بالای انسانی و کرامتهای این فرمانده اذعان دارند هیچ‌گاه یاد و خاطره آن مرد ایثار و حماسه را در این لشکر و مخصوصاً در لحظه‌لحظه‌های پر التهاب عملیات والفجر ۴، سختی‌های عملیات والفجر ۶ و مشقات منطقه عملیاتی بدر در هور را از یاد نخواهند برد.

اینجانبان عروج شهادت‌گونه سردار دلاور و فرمانده مجاهد و نستوه «محمدحسن کوسه‌چی» را به پیشگاه مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور خوزستان، جامعه ایثارگران و سرداران و فرماندهان نظام و همرزمان آن فرمانده دلیر و شجاع در لشکر ۲۵ کربلا و همچنین خانواده معزز و محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض کنیم.

کد خبر 5167879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha