۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۵:۲۶

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران:

کارکردهای هلال احمر در ابعاد مختلف و شرایط کاملاً متفاوت است

 کارکردهای هلال احمر در ابعاد مختلف و شرایط کاملاً متفاوت است

زنجان-رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه کارکردهای هلال احمر در ابعاد مختلف و شرایط کاملاً متفاوت است،گفت: رسیدگی به حادثه دیدگان از وظایف ذاتی هلال احمر است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نصیری ظهر سه شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان برگزار شد، گفت: کارکردهای هلال احمر در ابعاد مختلف و شرایط کاملاً متفاوت است.

وی اظهار کرد: تفاوت هلال احمر با دستگاه‌هایی مانند بهزیستی و کمیته امداد این است که جمعیت هلال احمر، جامعه هدف مشخصی ندارد و همه از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به ویژگی خاص جمعیت هلال احمر در کمک‌رسانی‌های به حادثه دیدگان اشاره کرد و گفت: کمک اضطراری در شرایط خاص و درست در زمانی که، افراد دردمند نیاز شدید و اضطراری به کمک دارند، از ویژگی‌های خاص و ذاتی هلال احمر است و تاکنون هم در این زمینه موفق عمل کرده است.

نصیری تاکید کرد: مدیرعامل قبلی و سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان مدیران موفق بودند.

وی ابراز داشت: مدیران موفق افرادی هستند که از فرصت‌های مدیریتی خود برای کار و تلاش استفاده کنند و مدیران جدید باید از ظرفیت و تجربه مدیران قبلی استفاده کنند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: سازمان‌ها و دستگاه‌های دیگر هم در شرایط خاص بحرانی مانند سیل، زلزله، آتش‌سوزی و نظایر آن در صحنه حادثه حضور دارند.

نصیری با بیان اینکه امداد رسانی ویژه در شرایط خاص و اضطراری مختص هلال احمر و اورژانس بوده است، افزود: نقش پررنگ هلال احمر برکسی پوشیده نیست و برگزاری آیین یوم‌العباس، دسته عزاداری زینبیه اعظم، هیات ثارالله و نیز خیریه مهرانه زنجان که زبانزد خاص و عام است، از نمونه‌های موفق کار تیمی زنجانی‌ها است.

در این مراسم، سیدقاسم موسوی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان معرفی و از خدمات شهرام میرزایی مدیرعامل قبلی و علی طاهری، سرپرست این جمعیت قدردانی شد.

کد خبر 5171177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha