۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۸:۵۱

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین:

فرد اسفراینی مبتلا به کرونا انگلیسی در منزل بستری شد

فرد اسفراینی مبتلا به کرونا انگلیسی در منزل بستری شد

بجنورد- رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین گفت: شخص مبتلا به ویروس انگلیسی در دو هفته گذشته در یکی از روستاهای نزدیک شهر در یک مهمانی شرکت کرده بود و اکنون در منزل خود بستری است.

اسحاق ایلدرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شناسایی ویروس انگلیسی کرونا در شهرستان به معنای ایجاد ترس و وحشت نیست بلکه نشان از این است که مردم باید در انجام و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دقت بیشتری داشته باشند تا از شیوع این ویروس بتوانیم جلوگیری کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین ادامه داد: فرد مبتلا آقایی ۴۳ ساله است که متأسفانه به دلیل حضور در یک مهمانی مبتلا و هم اکنون در منزل تحت مراقبت‌های بهداشتی کادر درمان بستری است.

وی افزود: تمام اطرافیان و کسانی که با این فرد در ارتباط بوده‌اند توسط کادر بهداشتی تست‌های مورد نیاز را انجام و تحت بررسی پزشکی و قرنطینه‌ای قرار گرفته‌اند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین خاطر نشان کرد: هم اکنون تست‌های مورد نیاز کرونای انگلیسی از انستیتو پاستور رسیده و آزمایشگاه شهرستان به راحتی تست‌های کرونای جهش یافته را انجام می‌دهد.

وی در پایان گفت: به دلیل وضعیت زرد در شهرستان اسفراین محدودیت‌های تردد کمتر شده و متأسفانه همشهریان اسفراینی از استان‌های همجوار برای دید و بازدیدهای عید نوروز به شهرستان اسفراین مسافرت می کنند و همین مسئله نگران کننده است.

کد خبر 5171608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha