۲۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۱۰

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد؛

فعالیت ۲۶۰۰ پلیس در طرح نوروزی خراسان شمالی

فعالیت ۲۶۰۰ پلیس در طرح نوروزی خراسان شمالی

بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در طرح نوروزی ۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیرو به‌کارگیری شده‌اند، گفت: ۴۵ تیم فعال پلیس راه و ۱۱ تیم فعال پلیس راهور در این طرح مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا مظاهری صبح پنج شنبه در جلسه قرارگاه مشترک امام رضا (ع) و نوروز ۱۴۰۰ در خراسان شمالی، اظهار داشت: موضوع امنیت یکی از موضوعات اساسی و حیاتی جامعه است و نیروی انتظامی با توجه به اینکه متولی برقراری نظم و امنیت است با تمام قدرت این مهم را دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی ادامه داد: نیروی انتظامی یک کار ارزشمند را بر عهده دارد و حالا که این رسالت بر عهده ما قرار گرفته باید با رفتار خوب و رأفت اسلامی در خدمت مردم باشیم؛ مردمی که ثابت کرده‌اند شایسته بهترین خدمت گذاری هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم ما همیشه در صحنه‌های مختلف پشتیبان ولایت فقیه بودند و از این انقلاب علی رغم تمام مشکلات دفاع کرده‌اند، تصریح کرد: ما در مقابل مردم و خصوصاً شهدای والا مقام مسئولیم و باید قدر دان آنها باشیم.

سردار مظاهری با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب از نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان استثنایی نام برده‌اند، گفت: افتخار می‌کنیم که امروز لبخند رضایت بر لبان مبارک حضرت آقا نقش بسته لذا لازم است وظایف خود را به درستی و به موقع انجام دهیم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال ۲ هزار و ۶۰۰ نفر نیرو به‌کارگیری شده‌اند، بیان داشت: تعداد ۴۵ تیم فعال پلیس راه و ۱۱ تیم فعال پلیس راهور در این طرح فعال هستند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ واحد گشت پیاده، موتوری و خودرویی به صورت ۲۴ ساعته در این طرح فعال هستند، یادآور شد: همدلی، هم‌زبانی و همکاری مؤلفه‌ای است که امروز این امنیت پایدار را ایجاد کرده و به شکر خدا این مهم در انتظامی استان به خوبی قابل لمس است.

مظاهری در پایان گفت: چهره فرماندهی انتظامی استان یک چهره بسیار خوب و مثبت در بین مردم عزیز است لذا باید ما با تمام توان مأموریت‌های خود را به درستی انجام دهیم تا این چهره حفظ شود.

کد خبر 5172662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha