۲۸ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۰۴

در نشست هم اندیشی تاکید شد؛

توسعه همکاری تبلیغات اسلامی استان اردبیل با قرارگاه فاطمه زهرا(س)

توسعه همکاری تبلیغات اسلامی استان اردبیل با قرارگاه فاطمه زهرا(س)

اردبیل - همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با قرارگاه فاطمه زهرا(س) در راستای اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و دینی در تمام نقاط استان اردبیل توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده بعد از ظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی رؤسای ادارات شهرستان‌ها و معاونین تبلیغات اسلامی استان با مسئول قرارگاه فاطمه الزهرا (س) اردبیل به تعامل مشترک با این قرارگاه اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های جهادی از اولویت‌های اساسی در برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و در این راستا بایستی از ظرفیت نیروهای فعال جهادی در مؤسسات و تشکل‌های دینی بهره برد.

وی به فعالیت امامان محله در تمامی شهرستان‌های استان و پایگاه اجتماعی در سه شهرستان و مناطق آسیب خیز استان اردبیل اشاره کرد و گفت: ما در صدد هستیم با همکاری قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س) شبکه قوی مشترک در کل استان در سطوح عالی، متوسط و کف جامعه ایجاد کنیم تا بتوانیم عالمانه تر و اثرگذارتر از قبل در جامعه حضور یابیم.

شناسایی ۶ هزار فعال فرهنگی در استان اردبیل

مسئول قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س) استات اردبیل نیز در این نشست، وظیفه این قرارگاه را جبهه سازی فرهنگی در جامعه عنوان کرد و گفت: قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س)، حرکات مردمی، فرهنگی و اجتماعی جامعه را شناسایی، سازماندهی، توانمندسازی و عملیاتی کرده و در این راستا ۶ هزار فعال فرهنگی در استان اردبیل شناسایی و در سامانه ثبت شده و در برنامه‌ها از ایده‌های آنان استفاده می‌شود.

علی حسن زاده از فعالیت ۲۱ کارگروه در این قرارگاه خبر داد و گفت: یک صدایی و حرکت واحد در جبهه فرهنگی، اساس کار فرهنگی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به تعامل مستمر و گسترده با سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و افزود: رویکرد جدید در فعالیت‌های فرهنگی، بر محور خانواده و محلات بایستی مورد توجه قرار گیرد که در این خصوص قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا (س)، رویداد فرهنگی 《همت》 را طراحی کرده و در اجرای آن از تمام فعالان فرهنگی دعوت به همکاری کرده است.

حسن زاده هدف از رویداد فرهنگی همت را ایجاد گفتمان عمومی مابین مردم، کنشگران فرهنگی و اجتماعی و مسئولین عنوان کرد و گفت: اگر کارهای فرهنگی با مشارکت مردم مخصوصاً جوانان اجرا شود موفقیت بیشتری حاصل شده و عملاً بیانیه گام دوم انقلاب محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه این نشست هر یک از رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان اردبیل به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برنامه‌های فرهنگی پیش رو ارائه و آمادگی خود برای همکاری با نهادهای فرهنگی و قرارگاه فاطمه الزهرا (س) را اعلام کردند.

کد خبر 5172833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha