۴ فروردین ۱۴۰۰، ۱۳:۲۳

نماینده مردم گرمی در مجلس:

دست‌اندازهای تولید با همت مسئولان اجرایی قابل رفع است

دست‌اندازهای تولید با همت مسئولان اجرایی قابل رفع است

پارس آباد - نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: دست‌اندازهایی که در مسیر تولید دست و پای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را بسته است با تلاش و همت مسئولان به راحتی قابل رفع هستند.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با مهر، اظهار کرد: پیام نوروزی امسال مقام معظم رهبری با محوریت تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها هشدار جدی به مسئولان است تا در مسیر تقویت تولید با تلاشی مضاعف به جلب رضایت سرمایه‌گذاران همت کرده و موانع پیش رو را به هر شکل ممکن برطرف کنند.

وی خاطرنشان کرد: این موانع در بخش‌های مختلف از صدور بخشنامه‌های خلق‌الساعه گرفته تا چالش‌های پرداخت تسهیلات بانکی، مالیاتی و گمرکی همچنان تولیدکنندگان را رنج می‌دهد که در سفر اخیر وزیر صمت به گرمی نیز همه این مسائل و موضوعات را نماینده سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان گوشزد کردند.

قوانین دست و پا گیر تولید کشور را با مشکلات مواجه کرده است

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه چند سالی هست که برخی قوانین دست و پا گیر تولید کشور را با رکود و مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است که راه برون‌رفت از این رکود همت و عزم ملی است، اما در این همکاری کابینه دولت وظیفه سنگین‌تری به نسبت مردم و تولیدکننده‌ها بر عهده دارند.

در شهرستان محروم گرمی به رغم همه تنگناها سرمایه‌گذارانی با حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شهرستان حرکتی جهادی را آغاز کردند تا به افزایش توان اقتصادی و همچنین اشتغالزایی جوانان منطقه کمک کنند که گاه در این مسیر با دلسردی و توقف حمایت‌های عملی روبرو هستیم که در سال جدید باید همه این موانع رفع شود.

اسماعیلی بیان کرد: در سال جاری نمایندگان مجلس تلاش خواهند کرد تا با احصای قوانین و مقررات مزاحم در مسیر تولید به تقویت این بخش کمک کرده و حتی مشوق‌های حمایتی در همراهی و پشتیبانی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را در نظر بگیرند.

وی نتیجه و ثمره عمل به شعار سال را ارتقای رفاه مردم و بهبود معیشت آنها اعلام و تصریح کرد: افزایش تولید به تقویت درآمد مردم و بهبود زندگی مردم منجر خواهد شد که امیدواریم در سال جاری به اهداف مورد نظر دست یابیم.

کد خبر 5175041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha