۲۰ فروردین ۱۴۰۰، ۲۰:۴۱

سرهنگ معظمی تشریح کرد

توضیحات پلیس فتا در خصوص انتشار کلیپ خودروی حمل لبنیات

توضیحات پلیس فتا در خصوص انتشار کلیپ خودروی حمل لبنیات

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از افرادی که در یک خودروی حمل لبنیات در حال پر کردن بطری‌های شیر با آب در یکی از خیابان‌های تهران بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ داود معظمی گودرزی، اظهار داشت: به دنبال انتشار یک کلیپ از یک خودرو حمل لبنیات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اقدام نامتعارف افراد حاضر در ویدئو در خصوص پر کردن بطری‌های شیر با آب و پلمپ مجدد بطری‌ها، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان این پلیس ضمن شناسایی افراد مرتبط با موضوع تعداد ۳ نفر از این اشخاص به پلیس فتا تهران بزرگ منتقل گردیدند.

رئیس پلیس فتا پایتخت ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد هر ۳ نفر از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران بوده و تمام بطری‌های شیر که در ویدئو مشاهده می‌شود به عنوان محصولات مرجوعی و تاریخ گذشته بوده است و این افراد قصد داشته اند با اضافه کردن آب به آنها و افزایش تعداد بطری‌ها از شرکت تولید این محصولات سوءاستفاده کنند.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است هیچکدام از این بطری‌های پر شده در بین شهروندان توزیع نگردیده و این افراد تنها ساعاتی پس از این اقدام توسط خادمین مردم در پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شده‌اند و تحقیقات تکمیلی در راستای بررسی نهایی پرونده ادامه دارد.

کد خبر 5185122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha